Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha jeg tipper svaret er at jeg er lengre enn 11DPO, men det får jeg ikke svar på før ved UL. I følge denne kilden er jeg jo langt over hva som er forventet nå.
Vis vedlegget 452720
7. februarBlir såå spennende å se på ul!! Når skal du når skal du??
Det tenkte jeg også, uten at jeg turte å si det høytBlir trillinger på deg da
Jeg tror ikke det er noe lurt å teste teste teste for alle nei, noen får ro av det, men mange blir unødvendig stresset. La det gå et par dager mellom, og kos deg over en god strek 16dpo feks. Du blir ikke mindre gravid av å se streken sjeldnere Jeg også kjente litt på det når jeg testet bare en dag ekstra etter første test og begynte å sammenligne, det kunne jeg ikke drevet med! Blir en digital test om et par dager da jeg er 17 dpo.Er det andre her inne som innrømmer å teste altfor ofte etter første positiv test? Jeg har gått fra 3-2 daglig men dette er virkelig ikke sunt er jo noen ganger mer utvannet urin, noe som baaare gir stress
Ja, det høres ut som gode poeng. Jeg tar kanskje en i morgen tidlig og så skal prøve å runde av testingen for denne gangJeg tror ikke det er noe lurt å teste teste teste for alle nei, noen får ro av det, men mange blir unødvendig stresset. La det gå et par dager mellom, og kos deg over en god strek 16dpo feks. Du blir ikke mindre gravid av å se streken sjeldnere Jeg også kjente litt på det når jeg testet bare en dag ekstra etter første test og begynte å sammenligne, det kunne jeg ikke drevet med! Blir en digital test om et par dager da jeg er 17 dpo.