Testene våres✨

Hvordan fikk du til det? Jeg fjernet spiralen i desember, så jeg er ikke sikker på noe :D Fikk en meget svak strek med sistemann ved 16 dpo, mannen såg ingen strek, men den ble litt sterkere for hver dag son gikk. Kan tenkes at egget bruker litt tid på og vandre rundt før det fester seg. Vi får se i morgen
I en app som heter checker! Det høres jo lovende ut da :D Blir spennende å se i morgen!!

Synes jeg fikk mye positive tilbakemeldinger, men også noen negative som tvilte på testene mine i prøver gruppa.

Så spør her, dere også ser streken på bildet? Denne er siste fra i kveld ca 3-4 min etter at den ble dyppet. Litt utvannet urin og make sure test. Alle RFSU testene er mye svakere strek på, nesten ikke synlige, men alle make sure har en slik tydeligere strek. I virkeligheten synes jeg de er mer rosa. I morgen er ikm, og jeg er skikkelig spent på om denne sitter eller om det blir spontanabort. Vi har ikke prøvd på å få enda en baby, så dette er egentlig veldig tilfeldig med sex bare 2 dager med 3 dager mellom denne mnd. mye pga sykdom og veldig mye annet som har skjedd. Vi er ganske sjokka over at testene viser gravid. :smiley-ashamed004
Vis vedlegget 452977
Enig i at det er strek her :happy:

Hva menes om de testene her? Er ca 8dpo i dag, så vet det er tidlig. På det siste bilde er den nederste ms testen tatt ca 1time etter de andre på veeelig utvannet urin

Vedlegg

• IMG_1716.jpeg
    IMG_1716.jpeg
    407,3 KB · Visninger: 22
  • IMG_1717.jpeg
    IMG_1717.jpeg
    216,7 KB · Visninger: 22
  • IMG_1715.jpeg
    IMG_1715.jpeg
    184,7 KB · Visninger: 22
Hva menes om de testene her? Er ca 8dpo i dag, så vet det er tidlig. På det siste bilde er den nederste ms testen tatt ca 1time etter de andre på veeelig utvannet urin
Testet selv positivt på utvannet urin 8 dpo med to forskjellige typer tester. Ikke utenkelig. Prøvde digital m/ukesondikator dagen etter som også ga utslag.
Mine fra MS så slik ut første dag.

Jeg fikk negativ digital ultratidlig 9dpo, men positive strimmeltester. Testet positiv med uker dagen etterpå. :)
Får ikke lagt inn bilde av digitaltesten, men strimmlene var sånn:
1000025761.jpg

Back
Topp