Testene våres✨

Er det andre her inne som innrømmer å teste altfor ofte etter første positiv test? Jeg har gått fra 3-2 daglig men dette er virkelig ikke sunt er jo noen ganger mer utvannet urin, noe som baaare gir stress
Jeg tror ikke det er noe lurt å teste teste teste for alle nei, noen får ro av det, men mange blir unødvendig stresset. :Heartpink La det gå et par dager mellom, og kos deg over en god strek 16dpo feks. Du blir ikke mindre gravid av å se streken sjeldnere :happy: Jeg også kjente litt på det når jeg testet bare en dag ekstra etter første test og begynte å sammenligne, det kunne jeg ikke drevet med! Blir en digital test om et par dager da jeg er 17 dpo.

Jeg tror ikke det er noe lurt å teste teste teste for alle nei, noen får ro av det, men mange blir unødvendig stresset. :Heartpink La det gå et par dager mellom, og kos deg over en god strek 16dpo feks. Du blir ikke mindre gravid av å se streken sjeldnere :happy: Jeg også kjente litt på det når jeg testet bare en dag ekstra etter første test og begynte å sammenligne, det kunne jeg ikke drevet med! Blir en digital test om et par dager da jeg er 17 dpo.
Ja, det høres ut som gode poeng. Jeg tar kanskje en i morgen tidlig og så skal prøve å runde av testingen for denne gang

Er det andre her inne som innrømmer å teste altfor ofte etter første positiv test? Jeg har gått fra 3-2 daglig men dette er virkelig ikke sunt er jo noen ganger mer utvannet urin, noe som baaare gir stress
Jeg er skikkelig testetøs og har vel brent av 40-50 tester siden onsdag forrige uke. :knegg:
Det er langt ifra sunt, og jeg prøver tolke stigning/ikke stigning og blir helt tullerusk. Men jeg klarer ikke la være heller. :dontknow

Jeg tror det er noe avhengighetsskapende med å se to streker. Nå har ikke vi prøvd lenge denne gangen, men forrige barn holdt vi på 47 prøveperioder, hvor vi fikk 3 runder med positive tester. Så for meg så er det bare noe ekstremt tilfredsstillende med å se to streker, for det er jeg overhodet ikke bortskjemt med.
Så liker jeg også å ha kontroll, for jeg vet av erfaring at svake streker og liten stigning sannsynligvis betyr at ikke det er liv laga for meg, og det liker jeg å ha en viss pekepinn på.

Men enig i at det gir mye stress når man plutselig får en svakere test enn testen før, fordi man tester på utvannet urin.

Jeg har testet voldsomt mye før. Er nå gravid for 4. gang på 15 mnd., og de 3 første gangene testet jeg voldsomt mye. Typ 4 tester 9dpo, 5 tester 10dpo osv. Holdt på til 20dpo + digitale. Det er jo ikke sunt i det hele tatt. Jeg ble ikke mer gravid, men samtidig veldig tilfredsstillende å se to streker. Men så kunne jeg bli ekstremt stresset hvis urinen var litt utvannet, men også dehydrert fordi jeg unngikk å drikke slik at urinen skulle være konsentrert å gi så sterk strek som mulig.

Jeg tok første test i går 14dpo, to tydelige streker på ganske lys urin. Tok en til uten å drikke noe i mellomtiden, og den var egentlig på samme styrke, så da pakker jeg bort resten av testene.

Jeg kjente det litt i morges at det føles uvirkelig at jeg er gravid, men da så jeg heller på testene fra i går❤️ om du vil slutte å teste, få mannen din til å gjemme dem. Det var sånn jeg klarte å la være og teste helt til 14dpo.

Jeg vet ikke om dette hjelper noen, men legen min sa at det holder å ta én test for å bekrefte graviditet. Jeg har selv svidd av rundt 35 tester fordi jeg hadde de tilgjengelig, noen flere år gamle og gått ut på dato. Har heldigvis klart å ikke kjøpe flere, selv om jeg ikke fikk se 3+ på digital.
IMG_2430.jpeg
Denne her er min favoritt, for den tok jeg for 25 dager siden og den virker enda. Helt sykt dårlig at de med ukesindikator takker for seg etter 24 timer, for det er jo ikke batteriet det står på.

11, 12, 14 og 16 (tynn kveldsurin) dpo (her tørket da). Nå tester jeg bare for moroskyld for å bruke opp testene som jeg kjøpte fordi jeg trodde vi skulle prøve mye lenger, så blir det to digitale med ukesindikator om et par dager og enda flere dager (også bare fordi jeg hadde kjøpt det, hehe).

Vedlegg

• 17370537939906983410765217193662.jpg
    17370537939906983410765217193662.jpg
    1,3 MB · Visninger: 32
Hører selvfølgelig ikke til her noe mer, men måå bare dele dette med noen. Det blir ikke september på oss, men oktober blir fin!
Vis vedlegget 452809
Åh hallo :woot: Dette ble jeg skikkelig glad for å se! Hurra for oktober ❤️ kanskje en sen september? :laughing002 Uansett veldig hyggelig at du er gravid igjen, håper spira klamrer seg fast. Positivt med tidlig positiv test, tror det er et godt tegn :love017

Åh hallo :woot: Dette ble jeg skikkelig glad for å se! Hurra for oktober ❤️ kanskje en sen september? :laughing002 Uansett veldig hyggelig at du er gravid igjen, håper spira klamrer seg fast. Positivt med tidlig positiv test, tror det er et godt tegn :love017
Jeg er alltid maks på overtid, så blir nok oktober uansett :hilarious:
Hadde ikke helt troa - så dette var skikkelig godt! :Heartred så håper jeg god hcg så tidlig er et godt tegn jeg også! Første mannen sa var at vi måtte ta flere tester, så med den i bakhånd blir det nok smelt av noen tester de neste ukene! :hilarious::smiley-ashamed004

Jeg er alltid maks på overtid, så blir nok oktober uansett :hilarious:
Hadde ikke helt troa - så dette var skikkelig godt! :Heartred så håper jeg god hcg så tidlig er et godt tegn jeg også! Første mannen sa var at vi måtte ta flere tester, så med den i bakhånd blir det nok smelt av noen tester de neste ukene! :hilarious::smiley-ashamed004
Kan du dra til legen og måle hcg, så slipper du kanskje å utsette deg selv for testekjøret? Tror ikke det er bra for hodet ❤️❤️❤️

Kan du dra til legen og måle hcg, så slipper du kanskje å utsette deg selv for testekjøret? Tror ikke det er bra for hodet ❤️❤️❤️
1000015810.jpg
Tror det går greit. Tok en i morges med god økning siden i går. Kjenner jeg slapper av med en gang! Og det kjennes "normalt" ut type, så dette går nok veien :Heartred
Ååå så gøy at du ble så fort gravid igjen :love017
Gratulerer så mye!❤️
Takk! Ja, dette var virkelig en kjempegod følelse! :Heartred

Back
Topp