Lillemo123
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Åh så typisk. Jeg har tatt 3 digitale til sammen, første var negativ og de to neste viste 1-2. ganske sikker på den ville vist 2-3 nå. Meeen, skal jeg ta en nå og kjøpe en til eller bare vente til jeg får 3+Var for raskt ute med ny digital, fortsatt 2-3 og ikke 3+ som ønsketåpna den og den var fin og sterk inni i alle fall, kan ikke være mye det står på før det hadde slått ut fullt, tror jeg. Drakk veldig mye i går kveld og holdt meg bare 5 timer. Tror alt er okei, 4+6 i dag og heldigvis ikke veldig urolig
Spørsmålet nå er om jeg ska slå meg til ro med det eller bestemme meg for å tisse på noen hundrelapper til![]()

åpna den og den var fin og sterk inni i alle fall, kan ikke være mye det står på før det hadde slått ut fullt, tror jeg. Drakk veldig mye i går kveld og holdt meg bare 5 timer. Tror alt er okei, 4+6 i dag og heldigvis ikke veldig urolig 

I mine øyne ser det ut som lite som skal til.

gratulerer med 3+ 
Fant ikke toppen mange måneder, og så ser jeg etterpå at de har gått ut på dato! Så det kan definitivt stemme! Jeg åpnet forøvrig min og den ser ganske lik ut som din, så jeg vil tro du har fin og høy hcg egentlig!
tror det er like greit å spare pengene og si meg ferdig med testingen