Testene våre!

Hmm ja okei!
Så en tabell på det nå. Er du helt sikker på EL? Dagen det fester seg kan vel og påvirke? Krysser fingrene for at du får et positivt svar❤️
100%. Temper, tester, var hos gynekolog dagen før og kjenner tidspunktet når egget slipper, så er ikke noe tvil der dessverre. Håper bare ikke det drar ut

Hmm så rart…
Ja, det blir spennende å se! Gjerne oppdater her om du føler for det❤️ Venter på HCG svar selv, tok første i går!
Får oppdatere her også da. Dagens blodprøve viser 118. Opp fra 65 på mandag, så det er økning, men ikke dobling. Fortsetter å være i limbo jeg da, men har ikke helt troen. Venter på at fastlegen skal ta kontakt for plan videre

Får oppdatere her også da. Dagens blodprøve viser 118. Opp fra 65 på mandag, så det er økning, men ikke dobling. Fortsetter å være i limbo jeg da, men har ikke helt troen. Venter på at fastlegen skal ta kontakt for plan videre
Håper så på et vellykket svangerskap for deg <3 Takk for at du oppdaterer oss :)

Tenker på deg❤️ Har lest flere steder at man forventer dobling mellom hver 1.5-3 dag. Så er jo ikke helt håpløse de verdiene?

Jeg har fått svar på min første. 55 på 12 eller 13 DPO, redd det er litt lavt? Måtte krangle meg til å få ta nr.2 så skal ta den i morgen

Det er jo økning da❤️ Jeg håper hvertfall på at det er treg start og at det her vil gå bra

Tenker på deg❤️ Har lest flere steder at man forventer dobling mellom hver 1.5-3 dag. Så er jo ikke helt håpløse de verdiene?

Jeg har fått svar på min første. 55 på 12 eller 13 DPO, redd det er litt lavt? Måtte krangle meg til å få ta nr.2 så skal ta den i morgen
Du ligger høyere enn meg i alle fall :)

Back
Topp