Testene våre!

Da fikk jeg oppdatering på blodprøven.
Det har økt fra 118 til 219 fra onsdag til i dag. Fortsatt ikke full dobling, men bittelitt mer økning prosentvis enn fra mandag til onsdag.
Legen mener det ser fint ut og er innenfor normalen i alle fall.
Bryter ikke ut i full jubel, men er forsiktig optimistisk nå! :nailbiting: :)

Fikk positiv test i går, de er mye sterkere enn de jeg har fått tidligere (2 spontanaborter i uke 4 og 5) og jeg har aldri fått positiv så tidlig før. Håper dette er positivt, er skikkelig nervøs for at det samme skal skje igjen:nailbiting:

Høyre = tidligtester
Venstre = vanlig tester
Øverst: 11 dpo (3+4)
Nederst: 10 dpo

Vedlegg

• IMG_2786.jpeg
    IMG_2786.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 46
Det har økt fra 118 til 219 fra onsdag til i dag. Fortsatt ikke full dobling, men bittelitt mer økning prosentvis enn fra mandag til onsdag.
Åååh så bra :Heartred Er en så urolig nervepirrende tid di første ukene..

Åååh så bra :Heartred Er en så urolig nervepirrende tid di første ukene..
Det er tortur faktisk! Spesielt når man har mistet tidligere! Men skal roe litt ned på testingen nå og prøve å slappe mer av. Har gått ned 2 kg siden jeg testet positivt forrige uke pga. stress og angst :nailbiting:

Det er tortur faktisk! Spesielt når man har mistet tidligere! Men skal roe litt ned på testingen nå og prøve å slappe mer av. Har gått ned 2 kg siden jeg testet positivt forrige uke pga. stress og angst :nailbiting:
Høres ut som du trenger å slappe litt av ja.. Her går det nok bare opp å opp da jeg er så utrolig sulten hele tiden :)
Men nerver her å da jeg har mistet en del ganger før å ikke er blitt yngre akkurat :schocked028

Det høre jo bra ut det da!! Håper så for deg❤️

Jeg sniker litt rundt her inne da jeg har fått positive tester for første gang siden vi begynte å prøve i juni 2023 :nailbiting: melder meg ikke helt inn enda, men håper jeg våger å ta steget når/hvis jeg ser at testene stiger :smiley-angelic001

Vedlegg

• PXL_20250404_175736027.jpg
    PXL_20250404_175736027.jpg
    887,2 KB · Visninger: 31
  • PXL_20250404_042758864.jpg
    PXL_20250404_042758864.jpg
    846,7 KB · Visninger: 31
Fra å være bekymret for rask stigning på tester, til å bekymre seg for lite stigning :p
Syns ikke testene har utviklet seg så mye de siste 4 dagene. Siden jeg fikk 2-3 uker på digital mandags kveld, så lurte eg på om eg sku tørre å prøve en ny nå idag lørdag for å få 3+. men syns det virker lenge til det blir dye-stealer..
20250405_073303.jpg
20250405_072838.jpg

Back
Topp