Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns den ser sterkere utDe første to er tatt samtidig 3+6 (en rfsu og en babyplan) og det bildet med 1 test er tatt 4+1
Klarer ikke se om det har blitt så mye sterkere test på to dager
Åååh så braDa fikk jeg oppdatering på blodprøven.
Det har økt fra 118 til 219 fra onsdag til i dag. Fortsatt ikke full dobling, men bittelitt mer økning prosentvis enn fra mandag til onsdag.
Legen mener det ser fint ut og er innenfor normalen i alle fall.
Bryter ikke ut i full jubel, men er forsiktig optimistisk nå!![]()
![]()
Det er tortur faktisk! Spesielt når man har mistet tidligere! Men skal roe litt ned på testingen nå og prøve å slappe mer av. Har gått ned 2 kg siden jeg testet positivt forrige uke pga. stress og angstÅååh så braEr en så urolig nervepirrende tid di første ukene..
Høres ut som du trenger å slappe litt av ja.. Her går det nok bare opp å opp da jeg er så utrolig sulten hele tidenDet er tortur faktisk! Spesielt når man har mistet tidligere! Men skal roe litt ned på testingen nå og prøve å slappe mer av. Har gått ned 2 kg siden jeg testet positivt forrige uke pga. stress og angst![]()
Det høre jo bra ut det da!! Håper så for degDa fikk jeg oppdatering på blodprøven.
Det har økt fra 118 til 219 fra onsdag til i dag. Fortsatt ikke full dobling, men bittelitt mer økning prosentvis enn fra mandag til onsdag.
Legen mener det ser fint ut og er innenfor normalen i alle fall.
Bryter ikke ut i full jubel, men er forsiktig optimistisk nå!![]()
![]()