Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg.. så slitsomt å være i sånn limbo..
Han mente stigningen var fin, men siden jeg er bekymret tar jeg en måling til i morgen også heldigvis. Håper bare det enten blir ordentlig stigning eller at det sakker av ordentlig. Vil bare vite!Føler med deg.. så slitsomt å være i sånn limbo..
hva sa legen da? Skal du måle HCG flere ganger?![]()
Det forstår jeg så godt! Håper du får avklaring i morgenHan mente stigningen var fin, men siden jeg er bekymret tar jeg en måling til i morgen også heldigvis. Håper bare det enten blir ordentlig stigning eller at det sakker av ordentlig. Vil bare vite!
Jeg føler ikke jeg kan nok om det.. men er vel veldig individuelt hvor høyt og hvor fort HCG nivå stiger? Så kan være at du bare har ekstra høy HCG innenfor normalenDagens, ca 15 dpo.. 4+1
Vis vedlegget 457761
Noen som kan berolige meg med at sterk test ikke nødvendigvis betyr tvillinger?
Jeg har hatt sterke tester både med hu vi mista og denne gangen. Fikk 3+ på digital og dyestealer 4+4 denne gangen, så trur det bare har med hvor mye hcg det produseres tidligDagens, ca 15 dpo.. 4+1
Vis vedlegget 457761
Det forstår jeg veldig godt
Mine tester var sånn med førstemann og i september. Sistnevnte endte i MA. Må ikke være tvillinger maoDagens, ca 15 dpo.. 4+1
Vis vedlegget 457761
Oj den var sterkDagens, ca 15 dpo.. 4+1
Vis vedlegget 457761
Syns disse testene bruker lang tid på å bli sterke,om det er RFSU sine?Synes det skjer så lite på testene mine
Er blitt litt sterkere fra første test 4+0 til nå 4+2 men synes dem er så svak
Ja det er RSFU sine, kanskje jeg må kjøpe noen andre i morgen.. Vil jo det skal vises skikkelig når mannen kommer hjem fra borte jobb på lørdag at han ikke tror jeg er litt smågalen som så vidt ser noe å er supergira på graviditeten..Syns disse testene bruker lang tid på å bli sterke,om det er RFSU sine?
Jeg har også hørt at RFSU sine ikke er de beste.. så prøv et annet merke i morgen. Make sure feksJa det er RSFU sine, kanskje jeg må kjøpe noen andre i morgen.. Vil jo det skal vises skikkelig når mannen kommer hjem fra borte jobb på lørdag at han ikke tror jeg er litt smågalen som så vidt ser noe å er supergira på graviditeten..![]()
Prøv et annet merke jaJa det er RSFU sine, kanskje jeg må kjøpe noen andre i morgen.. Vil jo det skal vises skikkelig når mannen kommer hjem fra borte jobb på lørdag at han ikke tror jeg er litt smågalen som så vidt ser noe å er supergira på graviditeten..![]()