Testene våre!

Åh håper det blir en positiv overrakselse med blodprøver. Og sikkert greit å ha dette dokumentert ja.. har du fått noe videre hjelp med lege etter tidligere aborter? For hvis ikke så bør du få det nå om hcg nivået synker igjen :Heartpink
Nei, da må man ha mistet 3 ganger på rad. Vi har mistet 3 ganger men «bare» to ganger på rad. Han mener vi bare har hatt ekstremt uflaks. Han ville at jeg skulle komme inn for en samtale, men tipper det handler mer om at jeg har hatt mye angst og tegn på depresjon

Nei, da må man ha mistet 3 ganger på rad. Vi har mistet 2 ganger men «bare» to ganger på rad. Han mener vi bare har hatt ekstremt uflaks. Han ville at jeg skulle komme inn for en samtale, men tipper det handler mer om at jeg har hatt mye angst og tegn på depresjon
Sender dere masse styrke og krysser fingrene på at det snart er deres tur :Heartred:Heartred

Dagens øverst, så gårdagens og søndag.
Syns det er lite stigning fra i går… men bra fra søndag. Hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_8643.jpeg
    IMG_8643.jpeg
    887,8 KB · Visninger: 25
  • IMG_8632.jpeg
    IMG_8632.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 25
  • IMG_8614.jpeg
    IMG_8614.jpeg
    988,5 KB · Visninger: 25
Nei, da må man ha mistet 3 ganger på rad. Vi har mistet 3 ganger men «bare» to ganger på rad. Han mener vi bare har hatt ekstremt uflaks. Han ville at jeg skulle komme inn for en samtale, men tipper det handler mer om at jeg har hatt mye angst og tegn på depresjon
Om det er noe til trøst har jeg mistet 3 ganger på rad, og de mente at det bare er uflaks (og alder såklart) og anbefalte ikke utredning fordi vi har fått 2 barn sammen, så det er mest sannsynlig bare uflaks. Har du testet noe i dag? Husk mine streker, de så like ut i flere dager <3

Om det er noe til trøst har jeg mistet 3 ganger på rad, og de mente at det bare er uflaks (og alder såklart) og anbefalte ikke utredning fordi vi har fått 2 barn sammen, så det er mest sannsynlig bare uflaks. Har du testet noe i dag? Husk mine streker, de så like ut i flere dager <3
Jepp, er ganske likt som tidligere dessverre. Nå er det 7 dager siden jeg testet positivt, så at de fortsatt er så like er jo ikke positivt. Dine var jo blitt veldig sterke på denne tiden her.
Alder burde ikke være et veldig stort problem her enda, så håper det bare er uflaks

Jeg hadde ikke blitt lei meg om jeg venta tvillinger, men passer på en måte ikke helt inn i livet nå.
Skjønner ♡ Er bare det at jeg har 3 barn fra før, i tillegg har mannen 2 utenom. Og denne graviditeten var ikke planlagt engang :wacky: så blir ei stoor utfordring med bil, hus, plass osv dersom det er tvillinger. Håper det bare er 1 baby :Heartpink

Skjønner ♡ Er bare det at jeg har 3 barn fra før, i tillegg har mannen 2 utenom. Og denne graviditeten var ikke planlagt engang :wacky: så blir ei stoor utfordring med bil, hus, plass osv dersom det er tvillinger. Håper det bare er 1 baby :Heartpink
Forstår❤️ Her har jeg 2 fra før og samboer ingen.

Meg igjen..
Dagens test. Igårkveld fikk jeg 2-3 på digital.
20250401_072340.jpg
De 3 siste dagene, alle tatt på morgen:
20250401_084700.jpg

Har så lyst å vite hvor mange dpo jeg er!

Jepp, er ganske likt som tidligere dessverre. Nå er det 7 dager siden jeg testet positivt, så at de fortsatt er så like er jo ikke positivt. Dine var jo blitt veldig sterke på denne tiden her.
Alder burde ikke være et veldig stort problem her enda, så håper det bare er uflaks
Ja sant. Håper enda at dette går veien for deg <3

Back
Topp