Testene våre!

Vil så gjerne være med!! Men tror nok jeg mister enda en gang dessverre. Testene mine har alltid steget mye mer enn dette i starten når det har gått bra. Får nok ikke fasiten før på torsdag da, med mindre jeg begynner å blø for det :sad010
Håperhåper at det går veien!! Skal du fremdeles ta blodprøver? Får så vondt av deg, er så vondt med den usikkerheten og skuffelsen❤️

Håperhåper at det går veien!! Skal du fremdeles ta blodprøver? Får så vondt av deg, er så vondt med den usikkerheten og skuffelsen❤️
Ja, er på vei nå for å ta den første. Har null tro på at dette går veien nå, men ønsker å ha det dokumentert. Dette blir 3. gangen jeg mister og nr 2 på rad. Håper jeg begynner å blø fort så vi kan prøve igjen. Håper bare det ikke tar like lang tid som denne gangen :sad010

Ja, er på vei nå for å ta den første. Har null tro på at dette går veien nå, men ønsker å ha det dokumentert. Dette blir 3. gangen jeg mister og nr 2 på rad. Håper jeg begynner å blø fort så vi kan prøve igjen. Håper bare det ikke tar like lang tid som denne gangen :sad010
Okei, lurt at du får det dokumentert iallfall da.
Huff, det er så vondt.. føler veldig med deg. Og forstår godt følelsen av å ville komme i gang igjen, så hvis det ikke går veien så krysser jeg fingrene for at dere kan prøve igjen snart❤️

14 dpo idag. Negativ/skygge igår. Tok bare test på gøy nå etter jobb fordi mensen ikke kom idag. Testet positiv 8 dpo med dattera, så litt redd for at disse er for svake for til at det blir baby. Men får se… blir spennende tider fremover vertfall!
Vis vedlegget 457544
Kan eggløsning ha kommet litt senere enn antatt?

Kan være, men tror ikke mer enn 1-3 dager. Føler «alle» tester positivt typ 8-11 dpo. Har selv testet siden 8 dpo denne gangen, så hadde liksom gitt opp denne runden.
Du er gravid i allefall :)

Er så forvirra. Jeg forventet 1-2. Jeg kan umulig ha hatt eggløsning så tidlig i syklus at dette kan stemme.. hvis jeg er ca 11-12 dpo, kan resultatet bli dette?

Vedlegg

• 20250331_223325.jpg
    20250331_223325.jpg
    570,8 KB · Visninger: 17
Er så forvirra. Jeg forventet 1-2. Jeg kan umulig ha hatt eggløsning så tidlig i syklus at dette kan stemme.. hvis jeg er ca 11-12 dpo, kan resultatet bli dette?
Jeg fikk samme i dag 15 dpo, litt sjokka selv da jeg trodde det ville komme i slutten av uka. Men tror at det også handler litt om akkurat hva din kropp produserer. :angelic:

Åh håper det blir en positiv overrakselse med blodprøver. Og sikkert greit å ha dette dokumentert ja.. har du fått noe videre hjelp med lege etter tidligere aborter? For hvis ikke så bør du få det nå om hcg nivået synker igjen :Heartpink

Back
Topp