Testene våre!

Dagens for meg. Er 12 eller 13 DPO. Er litt redd for at de er for svake til å være 12/13 DPO, men de har iallfall hatt grei stigning tror jeg:) det med en er fra to dager siden

Vedlegg

• IMG_8614.jpeg
    IMG_8614.jpeg
    988,5 KB · Visninger: 22
  • IMG_8593.jpeg
    IMG_8593.jpeg
    976,6 KB · Visninger: 22
Dagens for meg. Er 12 eller 13 DPO. Er litt redd for at de er for svake til å være 12/13 DPO, men de har iallfall hatt grei stigning tror jeg:) det med en er fra to dager siden
Det er vel stigningen som er viktig, ikke selve styrken. Normalområdet er jo veldig bredt om man ser på sånne tabeller :) Men det er jo helt umulig å ikke analysere alt. Jeg har fått henvisning til å ta blodprøver. Kanskje du kan gjøre det også? Da får man et skikkelig svar i alle fall :)

Det er vel stigningen som er viktig, ikke selve styrken. Normalområdet er jo veldig bredt om man ser på sånne tabeller :) Men det er jo helt umulig å ikke analysere alt. Jeg har fått henvisning til å ta blodprøver. Kanskje du kan gjøre det også? Da får man et skikkelig svar i alle fall :)
Jaa, det er veldig sant! Ja.. er så vanskelig det der.
Ja, jeg skal faktisk måle HCG hos fastlegen på mandag jeg også! Så da får man litt mer ordentlig svar ja :joyful:

Testene tatt nå❤️ Snart ikke flere igjen og i morgen skal jeg kjøpe digital med uke bare får å få det svart på hvitt at det er økning :laughing001 :angelic: men kan nesten se ut som det nærmer seg dye stealer på den ene allerede:angelic:
Nydelig! Håper jeg får like fine tester om 4 dager :love017

Back
Topp