Testene våre!

Dagens test, 14 dpo:angelic:
Vis vedlegget 457454
Ny uke 4+0 og jeg er så glad for en så mørk strek! Når tenker dere at dere vil stoppe å teste? Føler testen hver morgen bekrefter at jeg er gravid:smiley-ashamed005
Kommer sikkert til å teste nesten daglig en stund fremover kjenner jeg meg rett, bare for å få bekreftelsen liksom :hilarious: Og fordi jeg har mange tester liggende da

Det gjorde overraskende godt å lese :hilarious: Veldig lyst å kjøpe en digital test også. Spent på hva den sier
Den vil i alle fall være positiv! Mulig din nærmer seg 2-3 til og med! Er du sikker på eggløsning? Kanskje det er tvillinger? :D Her er mine tester fra 10 dpo (3+3).
IMG_6718.jpegIMG_6717.jpeg

Den vil i alle fall være positiv! Mulig din nærmer seg 2-3 til og med! Er du sikker på eggløsning? Kanskje det er tvillinger? :D Her er mine tester fra 10 dpo (3+3).
Vis vedlegget 457477Vis vedlegget 457478
Haha tvillinger ja :hilarious: Hadde vært en spennende overraskelse. Men ingen tvillinger på verken min eller mannen min sin side, så tviler :hilarious: Er usikker på EL. Bruker en app for å tracke. Den har vanligvis vært veldig pålitelig, men etter et avbrutt svangerskap i fjor høst og laaang tid med blødning, så har den liksom ikke fått tunet seg ordentlig inn igjen. Så absolutt ikke sikkert beregningen er riktig

Haha tvillinger ja :hilarious: Hadde vært en spennende overraskelse. Men ingen tvillinger på verken min eller mannen min sin side, så tviler :hilarious: Er usikker på EL. Bruker en app for å tracke. Den har vanligvis vært veldig pålitelig, men etter et avbrutt svangerskap i fjor høst og laaang tid med blødning, så har den liksom ikke fått tunet seg ordentlig inn igjen. Så absolutt ikke sikkert beregningen er riktig
Skjønner! Da tipper jeg du kanskje er noen dager lenger på vei, i alle fall basert på teststyrken. Men håper litt på tvillinger da :D

Hvor mange dpo? Når jeg ser uten å se på scoringen, så er den ikke veldig mye mindre. Kan være variasjon i strimlene?
14 dpo. Her er testene fra i dag og lørdag. Det burde jo være en økning. Strimlene er fra samme batch
IMG_6743.jpegIMG_6727.jpeg

Håper virkelig det bare går litt tregt i starten, vil jo så gjerne ha deg med her❤️
Vil så gjerne være med!! Men tror nok jeg mister enda en gang dessverre. Testene mine har alltid steget mye mer enn dette i starten når det har gått bra. Får nok ikke fasiten før på torsdag da, med mindre jeg begynner å blø for det :sad010

Vil så gjerne være med!! Men tror nok jeg mister enda en gang dessverre. Testene mine har alltid steget mye mer enn dette i starten når det har gått bra. Får nok ikke fasiten før på torsdag da, med mindre jeg begynner å blø for det :sad010
Får veldig vondt av deg :crybaby2

Back
Topp