Håper virkelig det får oss beggeVis vedlegget 457300
Da har du bedre øyne enn meg
Ser heldigvis mer forskjell når jeg sammenligner de da de alle var våte. Merkelig at de ble så like når de tørket... Håper bare så inderlig det går bra denne gangen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det får oss beggeVis vedlegget 457300
Ser heldigvis mer forskjell når jeg sammenligner de da de alle var våte. Merkelig at de ble så like når de tørket... Håper bare så inderlig det går bra denne gangen![]()
Ser en økning vs dine fra 13 dpoHer er mine i dag 15 Dpo, pleier egentlig å ta de rundt 10/11 tida på dagen. Men skal på diverse som gjør at jeg ikke får gjort det i dagSyns de er sterke, men ikke veldig forskjell fra i går.

*sniker*Vis vedlegget 457300

Nydelige tester! Og så bra blødningen stoppetTestene i dagBlødningen har stoppa helt igjen, så var festeblødning evt.

Ja, det var veldig godtNydelige tester! Og så bra blødningen stoppet![]()

De ligner litt på mine. Syntes du har fin økning når du sammenligner de med to dagers mellomromSniker også forsiktig inn her..
Litt bekymret for økningen.. bildet med flere strimler er fra 9-12 DPO. CB er fra i dag (12 DPO)

Okei, syns du? HåperDe ligner litt på mine. Syntes du har fin økning når du sammenligner de med to dagers mellomrom![]()
Ja, det er jo klar stigning. Mine har også vært vanskelig å sammenligne når de er tørket. Ville heller tatt bilde og sammenlignet de når de var våteOkei, syns du? Håper![]()
Oi, de var sterke til å være 8-9 dpo. Spesielt den øverste!Aner ikke når eggløsning var.. men kan tippe jeg er ca 8-9 dpo.
Vis vedlegget 457422 Vis vedlegget 457423
Det kan være at jeg er opp mot 12dpo også...Oi, de var sterke til å være 8-9 dpo. Spesielt den øverste!
Da blir det spennende å se på ultralydDet kan være at jeg er opp mot 12dpo også...
De var sterke ja!!Aner ikke når eggløsning var.. men kan tippe jeg er ca 8-9 dpo.
Vis vedlegget 457422 Vis vedlegget 457423
Tja, vanskelig å anslå nøyaktig dato med den grafen der. Er vel derfor appen ikke har gitt deg kryss. Men jeg vil tippe 10-12 dpo. Tempen steg jo greit på cd 9Her er syklusen, hva tror dere da?
Vis vedlegget 457424