Utålmodig92
Flørter med forumet
De ble tatt 12, 14, 16, 18 og 21 dpo. Så annenhver dag utenom siste som var 2 dager imellomSå flotte testerhvor mange dagers mellomrom var testene tatt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ble tatt 12, 14, 16, 18 og 21 dpo. Så annenhver dag utenom siste som var 2 dager imellomSå flotte testerhvor mange dagers mellomrom var testene tatt?
Det var ikke slik det skulle gåVis vedlegget 458504
Nå går det feil vei her, så dette nok en SA som jeg har mistenkt hele veienMelder meg ut igjen herfra. Lykke til videre alle sammen
![]()
Så leit, føler veldig med deg.Vis vedlegget 458504
Nå går det feil vei her, så dette nok en SA som jeg har mistenkt hele veienMelder meg ut igjen herfra. Lykke til videre alle sammen
![]()
Uff, det var veldig trist å høreVis vedlegget 458504
![]()
Så leit å høreVis vedlegget 458504
![]()
Så utrolig leit å høreVis vedlegget 458504
![]()
ÅneiVis vedlegget 458504
![]()
Ikke noe erfaring, men den er positiv denHei! Har i dag fått en svak svak positiv 13 dpo. Har litt dårlig erfaring med sene positive tester mtp. SA/kjemisk i januar som ble positiv først 12 dpo. Hadde også en MA i september i uke 10. Så tørr ikke å håpe at testen stemmer i dag.. Sylkusen her er første runde med både Letrozol og otrivelle.
Noen som har noen positive erfaringer med sen positiv test?Vises litt bedre i virkeligheten enn på bildet..
Å nei, så trist å høreVis vedlegget 458504
![]()
NeiiiiVis vedlegget 458504
![]()
Dye stealerHer har jeg reist på påske ferie å nå ca 18 Dpo kan jeg vell si meg enig i at den er super positiv. Hva kaller en test som ser sånn ut?
Deet va en sterk test!!Tror jeg tørr å snike meg inn her nå. 20 dpo i daghåper den sitter nå.