Testene våre!

Synes økningen er veldig svak fra 10 til 12 dpo så da blir jeg redd for kjemisk igjen.. Tok første digital 1-2 uker, tenkte å vente til neste helg med neste.

Vedlegg

• IMG_0190.jpeg
    IMG_0190.jpeg
    758,9 KB · Visninger: 30
  • IMG_0197.jpeg
    IMG_0197.jpeg
    935,8 KB · Visninger: 29
  • image.jpg
    image.jpg
    644,1 KB · Visninger: 29
Tok denne i dag, 3 dager før IKM. Hvordan skal jeg regne dager framover? Jeg testet ikke etter EL denne mnd, så vet ikke eksakt når eggløsning var, og dermed kan jeg vel heller ikke bruke DPO?
IMG_8353.jpeg

Synes økningen er veldig svak fra 10 til 12 dpo så da blir jeg redd for kjemisk igjen.. Tok første digital 1-2 uker, tenkte å vente til neste helg med neste.
Synes den ser veldig lik min økning ut, har super sterke tester nå å skal i tul på fredag :smiley-bounce012 Følses som alt er som det skal..

Hei! Er 4+4 i dag, og testene mine har en forsiktig stigning fra dag til dag. Men absolutt ikke super sterke enda. Fikk 1-2 på digital i dag. Synes det er litt lite.. blir så bekymret for at stigningen er for treg:( noen andre som har fått 1-2 på digital på samme tid? Fikk første positive test 13 dpo

Hei! Er 4+4 i dag, og testene mine har en forsiktig stigning fra dag til dag. Men absolutt ikke super sterke enda. Fikk 1-2 på digital i dag. Synes det er litt lite.. blir så bekymret for at stigningen er for treg:( noen andre som har fått 1-2 på digital på samme tid? Fikk første positive test 13 dpo
Jeg fikk 1-2 4+3 hvertfall, 4+5 så fikk jeg 2-3.
Jeg vet jo ikke enda om alt er i orden da, men strimmeltestene økte veldig fint, så håper på det beste :)

Tok denne i dag, 3 dager før IKM. Hvordan skal jeg regne dager framover? Jeg testet ikke etter EL denne mnd, så vet ikke eksakt når eggløsning var, og dermed kan jeg vel heller ikke bruke DPO?
Vis vedlegget 458746
Helsepersonell bruker første dag av siste mens og gjennomsnittlig syklus som er 28 dager. Så blir termin justert på tidlig og ordinær ultralyd.

Vis vedlegget 458746
Hvor lang syklus pleier du typisk å ha? "Normalen" er vel 14 dager fra EL til IKM, men noen kan jo også ha kortere. Helsevesenet vil uansett regne fra første dag i siste mens, så det er kanskje enklest frem til du har vært på ultralyd? :)

Helsepersonell bruker første dag av siste mens og gjennomsnittlig syklus som er 28 dager. Så blir termin justert på tidlig og ordinær ultralyd.

Hvor lang syklus pleier du typisk å ha? "Normalen" er vel 14 dager fra EL til IKM, men noen kan jo også ha kortere. Helsevesenet vil uansett regne fra første dag i siste mens, så det er kanskje enklest frem til du har vært på ultralyd? :)
Det er nok enklest å forholde seg til det ja, jeg pleier å ha 28-29 dager syklus, og EL på dag 14-15 når jeg har testet. :) Er jo enda ikke over IKM dagen, så tar det rolig enda. Men håper snart jeg kan bestille time til TUL.

Idag ble det 3+ på digital! Skal stemme ganske bra siden jeg er 5+2 :)

Hvor lenge tester dere? Jeg er helt tom for tester nå, og tenkte i utgangspunktet ikke å kjøpe flere men spørs jo om jeg kommer til å klare å la være :laughing002

Hvor lenge tester dere? Jeg er helt tom for tester nå, og tenkte i utgangspunktet ikke å kjøpe flere men spørs jo om jeg kommer til å klare å la være :laughing002
Venter på 3+, så er jeg ferdig. Har bare en igjen, så drøyer den en stund :p mulig den ryker imorgen. Tok en på onsdag som viste 2-3, da var jeg 5+4, tror jeg :shy:

Jeg sluttet ved 3+ og teststrek mye sterkere enn kontrollstrek på strimmel. Har liggende flere digitale og strimler igjen, men får heller prøve å gi dem bort til andre som prøver. Testetrangen forsvant litt med stadig dårligere form (og påvist veldig høye hcg-nivåer i blod)

Jeg ga meg på 3+
Er redd jeg bare skaper unødig bekymring om jeg fortsetter å teste :)

IMG_8380.jpeg
Er ikke denne litt svak til at jeg har IKM i morgen?:confused: Like svak på både morgen og kveldsurin. Metode test.
Fikk 1-2 uker på digital test i går.

Vis vedlegget 458782
Er ikke denne litt svak til at jeg har IKM i morgen?:confused: Like svak på både morgen og kveldsurin. Metode test.
Fikk 1-2 uker på digital test i går.
Synes ikke den er svak til ikm i morgen.. Er så urolig stor forskjell på hvor sterk test folk får, noen får sterk test tidlig å noen får det litt senere :)

Synes ikke den er svak til ikm i morgen.. Er så urolig stor forskjell på hvor sterk test folk får, noen får sterk test tidlig å noen får det litt senere :)
Ååå, takk for beroligende ord :love7 Det var så godt å høre! Jeg ble så stressa et øyeblikk her, men hjelper virkelig å få luftet det, og få tilbakemelding. Takk:Heartred

Ååå, takk for beroligende ord :love7 Det var så godt å høre! Jeg ble så stressa et øyeblikk her, men hjelper virkelig å få luftet det, og få tilbakemelding. Takk:Heartred
Det viktigste er vel heller at du ser en utvikling i dagene som kommer :love2

Har 26 dagers menssyklus. EL var ca 2 april. Usikker på om jeg er 4+4 eller 4+5, men fikk uansett denne da jeg tok test nå i kveld klokken halv ti :)

Vedlegg

• IMG_4138.jpeg
    IMG_4138.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 22
Back
Topp