Testene våre!

Tok denne nå, tror jeg kan roe meg litt nå mtp at forrige gang visste denne 2-3 ❤️

Så var nok på en for tidlig ultralyd som ene jordmor en sa.
Tatt uten morgenurin ❤️ jeg var på en ultralyd forrige uke, og da så de bare fosterplommen, slimhinnen og den var tjukk og fin sa de og fostervann, så de trodde jeg var litt mindre uker på vei enn det jeg trodde og det kan nok stemme nå da❤️

6+1 idag! Regner med å få 3+ nå. Har skulle kjøpt digital test med uker i en uke nå. Men det jævla apoteket her har en "jævla" skravlete dame. Og jeg orker ikke når hu er der. Hu kjenner ingen jeg vet om. Men bor på en veeeeeeeldig liten plass. Så orker rett og slett ikke stå og prate med hu om sånt. :blackeye: plutselig står det en mamma, jobber i barnehage bak meg :banghead: også har de bare to pakk her. Trenger bare en.

6+1 idag! Regner med å få 3+ nå. Har skulle kjøpt digital test med uker i en uke nå. Men det jævla apoteket her har en "jævla" skravlete dame. Og jeg orker ikke når hu er der. Hu kjenner ingen jeg vet om. Men bor på en veeeeeeeldig liten plass. Så orker rett og slett ikke stå og prate med hu om sånt. :blackeye: plutselig står det en mamma, jobber i barnehage bak meg :banghead: også har de bare to pakk her. Trenger bare en.
Jeg vet at de har slike 1pk på spar hvertfall, så det da jeg sjekket etter makesure :)

Tusen takk!:love7Nei så vittig, gratulerer! Hadde du også 5 dagers fryse forsøk? :joyful::Heartred Var du også typisk hos Porsgrunn? Haha:joyful::love7
Ja, stemmer på en prikk, både med 5-dagers fryseforsøk og klinikken i Porsgrunn :joyful: Kanskje vi gikk forbi hverandre i gangene da, så gøy! :joyful::love017

Back
Topp