ønsker meg
Flørter med forumet
Ja håper det er bra! Har hatt en kjemisk tidligere og der var ikke streken sterk. Ellers første graviditet, så håper det fortsetter slik nåDeet va en sterk test!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper det er bra! Har hatt en kjemisk tidligere og der var ikke streken sterk. Ellers første graviditet, så håper det fortsetter slik nåDeet va en sterk test!!

Jeg prøvde de samme testene, var veldig fornøyd med dem!Tenker jeg sier meg fornøyd med streken nåMen har ca 10 tester igjen så ender vel opp med å ta dem også
Vis vedlegget 458612

Tatt uten morgenurinTok denne nå, tror jeg kan roe meg litt nå mtp at forrige gang visste denne 2-3
Så var nok på en for tidlig ultralyd som ene jordmor en sa.
plutselig står det en mamma, jobber i barnehage bak meg
også har de bare to pakk her. Trenger bare en.Jeg vet at de har slike 1pk på spar hvertfall, så det da jeg sjekket etter makesure6+1 idag! Regner med å få 3+ nå. Har skulle kjøpt digital test med uker i en uke nå. Men det jævla apoteket her har en "jævla" skravlete dame. Og jeg orker ikke når hu er der. Hu kjenner ingen jeg vet om. Men bor på en veeeeeeeldig liten plass. Så orker rett og slett ikke stå og prate med hu om sånt.plutselig står det en mamma, jobber i barnehage bak meg
også har de bare to pakk her. Trenger bare en.
Har dessverre ikke den butikken her på bygda.Jeg vet at de har slike 1pk på spar hvertfall, så det da jeg sjekket etter makesure![]()
Gratulerer!Test dag i dag med ivf, og nå sier jeg meg fornøyd frem til ultralyd med mindre det skjer annet![]()
Vis vedlegget 458649
Ser vi ligger helt likt i løypa, jeg hadde også innsett blasto 1. april og testdag i dag 
Tusen takk!Gratulerer!Ser vi ligger helt likt i løypa, jeg hadde også innsett blasto 1. april og testdag i dag
![]()
Nei så vittig, gratulerer! Hadde du også 5 dagers fryse forsøk? 
Var du også typisk hos Porsgrunn? Haha

Ja, stemmer på en prikk, både med 5-dagers fryseforsøk og klinikken i PorsgrunnTusen takk!Nei så vittig, gratulerer! Hadde du også 5 dagers fryse forsøk?
Var du også typisk hos Porsgrunn? Haha
![]()
Kanskje vi gikk forbi hverandre i gangene da, så gøy! 

Nei så artig!Ja, stemmer på en prikk, både med 5-dagers fryseforsøk og klinikken i PorsgrunnKanskje vi gikk forbi hverandre i gangene da, så gøy!
![]()
Hvem skulle trodd
lykke til!