Testene våre!

Åå forstår det.. men har sett mange hvor det har tatt lang tid før de har fått 3+.. og andre som også aldri har fått 3+. Hvor langt er du på vei? Og har du blødd mye?
6+6 idag. Mulig kortere pga lang syklus. Hatt blod på papiret når jeg tørker meg. Brunlig idag tidlig og mer rødt nå i kveld. Fortsatt bare på papiret. Svært lite i bindet. Har fortsatt ingen smerter. Snakket akkurat med jordmor, og hun sa jeg ikke skulle stole fullt ut på testen, så det var jo godt å høre. Jeg blødde aldri i forrige svangerskap, derfor blir jeg veldig redd nå. Må prøve å få tatt ny hcg på onsdag. Vil uansett ikke få svar før etter påsken… har bestilt time til privat ul på onsdag for å faktisk finne ut hva som skjer. Blir helt gal av å ha det slik.
Jordmor betrygget veldig med at det ikke trengte å bety at jeg har en SA, men innerst inne føler jeg bare at dette har gått dårlig.

6+6 idag. Mulig kortere pga lang syklus. Hatt blod på papiret når jeg tørker meg. Brunlig idag tidlig og mer rødt nå i kveld. Fortsatt bare på papiret. Svært lite i bindet. Har fortsatt ingen smerter. Snakket akkurat med jordmor, og hun sa jeg ikke skulle stole fullt ut på testen, så det var jo godt å høre. Jeg blødde aldri i forrige svangerskap, derfor blir jeg veldig redd nå. Må prøve å få tatt ny hcg på onsdag. Vil uansett ikke få svar før etter påsken… har bestilt time til privat ul på onsdag for å faktisk finne ut hva som skjer. Blir helt gal av å ha det slik.
Jordmor betrygget veldig med at det ikke trengte å bety at jeg har en SA, men innerst inne føler jeg bare at dette har gått dårlig.
Så forferdelig å ikke vite:( Håper på det beste:Heartred:Heartred

Forstår godt at det er en helt grusom situasjon å være i.. håper og krysser fingrene for deg❤️ blødning kan jo være ganske normalt i svangerskapet, men er vanskelig å vite og veldig forståelig at du blir bekymret. Håper uansett du får litt klarhet på onsdag!

Føler veldig med deg! Ligger også fortsatt på 2-3 og er 6+0 i dag. Har aldri opplevd det i et svangerskap før, så venter egentlig bare på å begynne å blø…
Har du tatt hcg blodprøve? Lest om flere som aldri får 3+. Jeg er 5+0 i dag og fikk heller ikke 3+ som forventet, men tok hcgprøve rett etter testen og den var på 4779, så den skulle egentlig vist 3+ nå

Har du tatt hcg blodprøve? Lest om flere som aldri får 3+. Jeg er 5+0 i dag og fikk heller ikke 3+ som forventet, men tok hcgprøve rett etter testen og den var på 4779, så den skulle egentlig vist 3+ nå
Har tatt 4 stk. Senest på torsdag (5+3). Den var da 1100. Det har steget sakte hele veien, så det er nok ikke testen som er problemet. Men får bare vente til ultralyd om en uke

Føler veldig med deg! Ligger også fortsatt på 2-3 og er 6+0 i dag. Har aldri opplevd det i et svangerskap før, så venter egentlig bare på å begynne å blø…
Nå sa «heldigvis» jordmor at man ikke skulle stole 100% på de testene. Klamrer meg til det enn så lenge. Samme her: venter på å blø skikkelig, eller til jeg får svar på onsdag. Jeg vil jo ikke få svar på hcg før etter påsken pga stengt…

Nå sa «heldigvis» jordmor at man ikke skulle stole 100% på de testene. Klamrer meg til det enn så lenge. Samme her: venter på å blø skikkelig, eller til jeg får svar på onsdag. Jeg vil jo ikke få svar på hcg før etter påsken pga stengt…
Nei, de gir nok bare en indikasjon og er ikke 100% nøyaktige selvsagt. For min del har jeg sett at hcg har steget så sakte at jeg ikke har troen. Men får bare vente å se. Med den første SAen jeg hadde spottet jeg bittelitt en dag også gikk det over til kraftig blødning neste dag, så det gikk fort i alle fall. Håper bare det ikke drar ut nå

Mine anbefalinger når det gjelder tester er som sagt easy@home og har også sett at jeg er veldig fornøyd med vidi Pharma strimler. Syns de ga godt utslag og jevn farge ifht makesure (vidi har ligget 1,5min lenger enn makesure da) :happy: fikk forøvrig 2-3 på digital :hilarious:

Vedlegg

• PXL_20250414_162559006.jpg
    PXL_20250414_162559006.jpg
    848,9 KB · Visninger: 21
Back
Topp