Testene våre!

Hvor langt var du da ca? Ser jo at det varierer veldig fra person til person men blir uansett spennede for oss alle hvordan testene våre blir fram til vi alle får 3+ bare spendt på hvor langt vi er i følge app å med tanke på tul så er det jo ca der også så ja svangerskap er spennende å følge med på :Heartred

Men til alle dere som har mistet før var noe anerledes da i forhold til nå? Å har noen doppler som den prøver litt her å der :bookworm:
Jeg har å jeg vurderer å bare prøve for å prøve :smiley-ashamed004
På tirsdag 17dpo, torsdag 19dpo. Idag 22dpo, 5+2 og drøyer en stund :p
Doppler til å lytte etter hjertelyd du tenker på? Isåfall er nok det for tidlig enda :)
Jeg har to barn fra 2016 og 2017, første gang jeg har blitt gravid siden vi startet å prøve på nr 3 i juni 2023. Så er jo redd det skal gå galt, men får ikke gjort noe. Så lener meg på de fine strimlene :p

Tror jeg blir å teste det i morgen da er jeg 5+0 / 16 DPO høres litt rart ut det jeg skriver men får bare holde meg til det det står på appen :smiley-angelic001
Men 5+0 er ikke 16 dpo? 16 dpo er det samme som 4+2.

Og med doppler kan man tidligst finne hjertelyd fra uke 9 ca

Jeg har mistet to ganger. Første gangen var en tidlig SA. Testet ikke sånn som nå, men tipper at testene ikke ville steget som de skulle. Mistet også i oktober. Da steg testene akkurat som de skulle, men oppdaget MA/BO på ultralyd dessverre. Hadde ingen anelse før det
Håper det går bedre nå med deg for dette kan ikke være noe godt å tenke på :Heartred

Helt ærlig går det ikke veldig bra. Har vært ganske langt nede i vinter, og disse dustetestene jeg får nå hjelper ikke akkurat. Men fikk et barn mellom SAen og MAen heldigvis. Uten han vet jeg ikke hvordan det hadde gått :Heartred
Føler veldig med deg. Det er forferdelig å være usikker i disse ukene og ikke få bekreftelsene som trengs :Heartpink

På tirsdag 17dpo, torsdag 19dpo. Idag 22dpo, 5+2 og drøyer en stund :p
Doppler til å lytte etter hjertelyd du tenker på? Isåfall er nok det for tidlig enda :)
Jeg har to barn fra 2016 og 2017, første gang jeg har blitt gravid siden vi startet å prøve på nr 3 i juni 2023. Så er jo redd det skal gå galt, men får ikke gjort noe. Så lener meg på de fine strimlene :p
Hvordan kan min app regne 4+6 i dag om jeg bare er 15 DPO :bookworm:
Dette er ikke jeg så god på men har 1 levende barn født 1 desember 2022 ei som ble født med triploid i 2018 uke 22 (abort)
Å med han som ble født i 2022 han ble satt fram med 2 dager da jeg viste når eggløsning var for det testa jeg... samme som nå men den gang hadde jeg topp cd 15 å denne gangen er det cd 19 så blir spennende å se hva dem sier denne gangen nå som jeg også vet det jeg vet ettersom jeg tester etter både el å hcg som forrige gang :smiley-angelic001

Helt ærlig går det ikke veldig bra. Har vært ganske langt nede i vinter, og disse dustetestene jeg får nå hjelper ikke akkurat. Men fikk et barn mellom SAen og MAen heldigvis. Uten han vet jeg ikke hvordan det hadde gått :Heartred
Uff ja nei det forstår jeg veldig godt men jeg håper uansett det går bra for deg :smiley-angelic001

Hvordan kan min app regne 4+6 i dag om jeg bare er 15 DPO :bookworm:
Dette er ikke jeg så god på men har 1 levende barn født 1 desember 2022 ei som ble født med triploid i 2018 uke 22 (abort)
Å med han som ble født i 2022 han ble satt fram med 2 dager da jeg viste når eggløsning var for det testa jeg... samme som nå men den gang hadde jeg topp cd 15 å denne gangen er det cd 19 så blir spennende å se hva dem sier denne gangen nå som jeg også vet det jeg vet ettersom jeg tester etter både el å hcg som forrige gang :smiley-angelic001
De bryr seg ikke om el-tidpunkt i helsevesenet :hilarious: jeg ble satt frem en uke da jeg ventet minsten. Fra 9/12 til 2/12. Han ble født 10/12 :p jeg vet ikke ang dette med dpo og gravid-uke. Jeg har tempet og vet hvor mange dpo jeg var, la inn dato for første dag i siste mens og det er resultatet jeg fikk (5+2 og ff sier 22dpo) :)
Jeg har trodd at 14dpo er 4+0 da det for mange er ikm. Ikm kan endre seg, men trodde dpo og gravid-uke samsvarte uansett hvor lang eller kort lutealfase osv man har :p

Antall dpo kommer an på når man har eggløsning. Det vil være forskjell på om man har det tidlig eller sent i syklus :)
Ja det vet jeg, men man kan ikke telle og tro at man er både 5+0 OG 16 dpo på vei. For skal man vurdere utslag på tester vil det være stor variasjon på 16 dpo og 21 dpo. Vet hun el, så bør hun basere restresultat fra 16 dpo, ellers vil hun være skikkelig nervøs for svake tester hvis hun tror hun er 5+0

Ja det vet jeg, men man kan ikke telle og tro at man er både 5+0 OG 16 dpo på vei. For skal man vurdere utslag på tester vil det være stor variasjon på 16 dpo og 21 dpo. Vet hun el, så bør hun basere restresultat fra 16 dpo, ellers vil hun være skikkelig nervøs for svake tester hvis hun tror hun er 5+0
Enig i dette, og vet at helsevesenet og appene tar utgangspunkt i første dag siste mens, men blir forvirrende med testingen, som du sier, om man ikke tar utgangspunkt i tidspunkt for EL. Mye lettere å sammenligne tester også dersom man tar utgangspunkt i dpo :)

For meg er jeg bare glad jeg er gravid å så tenker jeg alltid det er ingen fasit på disse svangerskapene før etter man har vært på til å oul å selfølgelig går e* i armene :Heartred

De bryr seg ikke om el-tidpunkt i helsevesenet :hilarious: jeg ble satt frem en uke da jeg ventet minsten. Fra 9/12 til 2/12. Han ble født 10/12 :p jeg vet ikke ang dette med dpo og gravid-uke. Jeg har tempet og vet hvor mange dpo jeg var, la inn dato for første dag i siste mens og det er resultatet jeg fikk (5+2 og ff sier 22dpo) :)
Jeg har trodd at 14dpo er 4+0 da det for mange er ikm. Ikm kan endre seg, men trodde dpo og gravid-uke samsvarte uansett hvor lang eller kort lutealfase osv man har :p
4+0 er lik 14 dpo kun dersom man har eggløsning på syklusdag 14 :)

Ja det er ikke alltid så lett å følge med da annet enn at man er glad det går bra når det går bra. Min kom 1 desember men hadde termin 4 så før jeg viste det med termin å oul så hadde jeg termin 6 desember så alt kan skje mellom befruktning til eventuelt beby i armene :Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp