Testene våre!

Ta Premom med en klype salt. Den baserer seg på lysforhold og masse annet. Stol heller på øynene dine. Jeg syntes ikke de nederste ser svakere ut. Og de du tok i går og forgårs ser ut til ikke å ha trekt helt gjennom, så da blir det fort forskjell også.
På testen min i dag ser jeg at teststreken er sterkere selv, men Premom er ikke enig, så den har ikke alltid rett. Og jeg ville kanskje sluttet å teste med strimler nå hvis jeg var deg :)
Jaa veldig godt poeng..
Og ja, bør nok absolutt bare slutte å teste nå.. blir bare mer bekymring av det.. har hatt tre fine HCG prøver, så skal prøve å legge bort testingen nå. Takk❤️

Så fin test! Jeg begynner selv å bli litt stresset da mine tester ikke øker lenger :shy: men det er jo makesure da (tror dette var batch 61)
Er det en eller to dager mellom? Har du fått målt hcg i blod? da får du svar svart på hvitt og slipper den usikkerheten med å tolke strimler

Så fin test! Jeg begynner selv å bli litt stresset da mine tester ikke øker lenger :shy: men det er jo makesure da (tror dette var batch 61)
Har vært borti 61, men husker ikke hvordan den var. Mulig det står noe om den i Makesure-tråden under prøvere.
Den siste uken har jeg omtrent bare testet annenhver dag for å se økning, og selv da har det gått sakte. Hvis det ikke stiger mer før mandag ville jeg kanskje bedt om blodprøve. Testene er jo ikke 100% nøyaktig akkurat

Er det en eller to dager mellom? Har du fått målt hcg i blod? da får du svar svart på hvitt og slipper den usikkerheten med å tolke strimler
Den var det ett døgn mellom :) før jo ikke målt nå, og så kommer påske, så tenker at jeg egentlig burde legge bort strimlene og prøve å stole på kroppen. Men syyykt vanskelig :p

Har vært borti 61, men husker ikke hvordan den var. Mulig det står noe om den i Makesure-tråden under prøvere.
Den siste uken har jeg omtrent bare testet annenhver dag for å se økning, og selv da har det gått sakte. Hvis det ikke stiger mer før mandag ville jeg kanskje bedt om blodprøve. Testene er jo ikke 100% nøyaktig akkurat
Ja, burde kanskje, men nå er det kun tre hverdager før helligdager kommer. Og ikke vits med kun en blodprøve, så vet ikke om jeg bare skal legge bort strimlene og vente og se :pikke noe man kan få gjort, men det er lettere sagt enn gjort :nailbiting:

Ja, burde kanskje, men nå er det kun tre hverdager før helligdager kommer. Og ikke vits med kun en blodprøve, så vet ikke om jeg bare skal legge bort strimlene og vente og se :pikke noe man kan få gjort, men det er lettere sagt enn gjort :nailbiting:
Skjønner det! Takler usikkerhet ekstremt dårlig selv :nailbiting:

Er så etterlengtet dette barnet å jeg satt med positive tester påsken ifjor også, men opplevde da SA i uka 6. Vi håper på god stigning hos oss begge to de neste par dagene. :) Hvor langt er du på vei? ♥️
Samme her, mistet selv i oktober i MA.
Jeg er 5+5 i dag. Testene mine er makset ut nå. Venter bare på 3+ på digital :)

Back
Topp