Tror ikke du trenger noe blodprøve nei. Kjempefin test

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke du trenger noe blodprøve nei. Kjempefin test
Er nok bare stresset fordi økningen ikke var normal før jeg opplevde SA i desemberTror ikke du trenger noe blodprøve nei. Kjempefin test![]()
Skjønner det, men den der er så sterk som den kan bli, så jeg ville ikke vært nervøs med denEr nok bare stresset fordi økningen ikke var normal før jeg opplevde SA i desember![]()
Grattis! Den hadde nok slått ut tidligere også om du hadde turtEndelig4+5. Men måtte få en ganske sterk test før den slo ut
![]()
3+3 idag ifølge FFDagens test fra meg. Syns det var antydning til noe igår, men la det vekk. Idag derimot er det jo streker. Håper de ser greie ut til å være 8/9 dpo.
Skummelt å melde seg inn her, men vi krysser fingre og tær for at dette går veien nå.
Jeg tok på tirsdag og fikk 1-2, så hadde jeg ikke flere før 2pk kom i posten idagGrattis! Den hadde nok slått ut tidligere også om du hadde turt![]()
Håper dine tester får samme styrke om ikke lengeSkjønner det, men den der er så sterk som den kan bli, så jeg ville ikke vært nervøs med den
Mye sterkere enn min i alle fall og jeg er lengre på vei!
Enig med deg at teststreken ser sterkere ut!Vis vedlegget 458274Vis vedlegget 458273
Dagens. Jeg syntes teststreken er bittelitt sterkere enn kontrollstreken, men Premom er ikke helt enig. Uansett fikk jeg svar på blodprøven i går og den var på 1100. Så man må ha over det for å få like sterk strek som kontrollstreken på Makesure. I alle fall for denne batchen (53). Det overrasker meg.
Gjorde det samme her om dagen, så forstår deg godt18 dpo idag. 5+2 ifølge mens, 4+4 ifølge el. 2-3 på digital idag. Gikk litt bananas og testet av de masse forskjellige jeg hadde, litt for å se at alle var positive tror jeg![]()
Hvor langt er du på vei? Har lest at testene etter hvert kan bli svakere fordi hcg-nivået er for høyt. Det kalles for the hook effect. Noen blander visst urinen med litt vann og da blir testene sterke igjen.Gått fra dye stealer til ikke.. tror dere det er grunn til bekymring? De to nederste er tatt nå
Jeg er ca 5+5! Ahh okei, det har jeg aldri hørt om før.. håper det er forklaringen. Takk for svarHvor langt er du på vei? Har lest at testene etter hvert kan bli svakere fordi hcg-nivået er for høyt. Det kalles for the hook effect. Noen blander visst urinen med litt vann og da blir testene sterke igjen.
Ta Premom med en klype salt. Den baserer seg på lysforhold og masse annet. Stol heller på øynene dine. Jeg syntes ikke de nederste ser svakere ut. Og de du tok i går og forgårs ser ut til ikke å ha trekt helt gjennom, så da blir det fort forskjell også.Gått fra dye stealer til ikke.. tror dere det er grunn til bekymring? De to nederste er tatt nå