Testene våre!

Okeei! :bookworm: Ønsker meg veldig ei jente denne gangen, siden jeg har 2 gutter og 1 jente fra før :angelic: det spiller jo selvfølgelig ingen rolle hva det blir, men er jo lov å håpe? :hilarious:
Klart det er lovt å håpe, har og et ønske om ei jente :) hvordan har dine tester vært de andre gangene?

Hvordan så deres andre tester ut ved 2-3 på digital? Tok to tester og hadde håpet på 2-3, men neida :sorry:

Vedlegg

• PXL_20250408_171401701.jpg
    PXL_20250408_171401701.jpg
    854,2 KB · Visninger: 43
Hvordan så deres andre tester ut ved 2-3 på digital? Tok to tester og hadde håpet på 2-3, men neida :sorry:
Har faktisk ikke tatt flere digitale siden jeg fikk 1-2 på fredag, ble tom og måtte bestille. Håper de kommer i morgen. Men man skal ta de digitale med en klype salt altså! Det er ikke alltid så nøyaktige:Heartred

Denne testen er tatt på morran, og tok digital på kvelden 22:00 som viste 2-3.
20250331_065339.jpg

Denne testen tok jeg på morgenen igår, og tok ny digital igårkveld. Sto fortsatt 2-3 på den.
20250407_065759.jpg

Så begge testene har gitt 2-3.

Syns det er rart at det ikke slår ut med 2-3 på mine da, hvertfall når jeg ser den første din når den slo ut på kvelden :shy:
Jeg tenker, siden jeg ikke fikk 3+ en uke etter, at alle de digitale har forskjellige toleranser for hvor mye hcg de aksepterer for å gi et resultat. Så at den første testen hadde en lav toleranse for å slå ut positiv, så kan den neste være mer streng på hva som skal til for å få mer. Sånn tenker jeg hvertfall på mine tester. Satser på at det bare er en kravstor test du har tatt :)

Jeg tenker, siden jeg ikke fikk 3+ en uke etter, at alle de digitale har forskjellige toleranser for hvor mye hcg de aksepterer for å gi et resultat. Så at den første testen hadde en lav toleranse for å slå ut positiv, så kan den neste være mer streng på hva som skal til for å få mer. Sånn tenker jeg hvertfall på mine tester. Satser på at det bare er en kravstor test du har tatt :)
Ja, ser jo heldigvis at de vanlige testene øker som håpet, så er egentlig ikke engstelig, bare irritert :hilarious:

Jeg begynner å lure på om mine digitale bare tuller med meg :p et par av dere har jo fått 2-3 på litt svakere tester enn mine :shy:jeg ser jo at de vanlige testene øker, så er egentlig ikke engstelig nå, bare irritert :hilarious:
Man skal nok ta de digitale med en klype salt. Jeg tror det er litt forskjell i når de slår ut selv om de sier det er et satt nivå. Jeg ser jo forskjell på forskjellige batcher av andre merker, så tipper det også gjelder her :)

Man skal nok ta de digitale med en klype salt. Jeg tror det er litt forskjell i når de slår ut selv om de sier det er et satt nivå. Jeg ser jo forskjell på forskjellige batcher av andre merker, så tipper det også gjelder her :)
Ja, er nok noe i det, får legge de vekk en liten stund og se på de andre fine testene mine :Heartred

Klart det er lovt å håpe, har og et ønske om ei jente :) hvordan har dine tester vært de andre gangene?
Med nr 1, gutt (født 2013) tok jeg bare et par strimler og 1 digital for å finne ut om jeg var gravid. Da var jeg nybegynner, 19 år og lykkelig uviten :laughing001

Med nr 2, jente (født i 2015) fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 7-8 uker på vei, så da var den jo knall positiv umiddelbart :knegg:

Med nr 3, gutt (født 2022) hadde jeg økende tester fra ca 3+4, fikk 1-2 ca i uke 4+0, 2-3 i uke 4+5 og 3+ rundt uke 5+2 ishhhh..husker ikke helt eksakt!

Jeg begynner å lure på om mine digitale bare tuller med meg :p et par av dere har jo fått 2-3 på litt svakere tester enn mine :shy:jeg ser jo at de vanlige testene øker, så er egentlig ikke engstelig nå, bare irritert :hilarious:
Det er jo gøy og spennende å følge med på tester, men tror som flere er inne på her at vi skal være forsiktig med sammenligninger nettopp fordi det kan være så veldig store variasjoner selv innenfor normalen :Heartred

Ser da ut som det stiger her også øverst er tidelig å nedsette er vanelig 11 DPO i dag. Når tok dere digital?
Å når kontaktet dere legen?

Vedlegg

• 1744175366739944399612312471576.jpg
    1744175366739944399612312471576.jpg
    1,3 MB · Visninger: 30
Ser da ut som det stiger her også øverst er tidelig å nedsette er vanelig 11 DPO i dag. Når tok dere digital?
Å når kontaktet dere legen?
Jeg bestilte legetime når jeg fikk 2-3 på digital og det var stigning fra en test tidligere. Bestilte da til legen når jeg er 7+0 ish og jordmor 9+0. Så avbestiller jeg heller om det går gærent. For er ikke så lett å få time tidlig hvis man venter :)

Back
Topp