Testene våre!

Tror jeg melder meg forsiktig inn her da jeg bare er 9 DPO men i følge babyverden app sier den 4+0 i dag å termin 18 desember å i følge Flo sierden 15 desember så vet ikke helt hvem jeg skal forholde meg til enda. Noen som har erfaring med lang syklus å hvordan man teller seg fram? (36 dager syklus)
Fram til ultralyd regner helsepersonell fra første dag av siste mens :)

Tror jeg melder meg forsiktig inn her da jeg bare er 9 DPO men i følge babyverden app sier den 4+0 i dag å termin 18 desember å i følge Flo sierden 15 desember så vet ikke helt hvem jeg skal forholde meg til enda. Noen som har erfaring med lang syklus å hvordan man teller seg fram? (36 dager syklus)
Jeg har kort syklus og siden jeg er 100% sikker på når jeg hadde eggløsning teller jeg det som 2 uker. Hvis ikke ville jeg vært kortere på vei enn jeg egentlig er. Men om jeg ikke hadde vært sikker hadde jeg brukt første dag i siste mens som helsepersonell gjør frem til UL :)

Jeg har kort syklus og siden jeg er 100% sikker på når jeg hadde eggløsning teller jeg det som 2 uker. Hvis ikke ville jeg vært kortere på vei enn jeg egentlig er. Men om jeg ikke hadde vært sikker hadde jeg brukt første dag i siste mens som helsepersonell gjør frem til UL :)
vet du hvordan man retter på det på bebyverden sin app? eller hva bruker dere her inne for å følge med på graviditeten?

vet du hvordan man retter på det på bebyverden sin app? eller hva bruker dere her inne for å følge med på graviditeten?
Jeg bruker en million forskjellige apper :hilarious:
På babyverden kan du endre termindato. Da tar den ikke utgangspunkt i mensen :)

Ny dag - nye tester :hilarious: 14 dpo i dag (4+0), sist fikk jeg SA på denne dagen, men synes det ser ut som testene har fin stigning. Fikk også 2-3 på digital i dag så er litt mer optimistisk nå:Heartred Tok hCG blodprøve på torsdag (verdi 29 på 10 dpo), men pga helg fikk jeg ikke tatt ny før i dag, så forventer å få svar om at den har steget som ønsket iom at den slo ut på 2-3 på digital:happy:

Vedlegg

• IMG_2829.jpeg
    IMG_2829.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 17
Jeg har lang syklus (33/34) og da til jordmor på første kontroll at jeg hadde «sen» eggløsning. Hun sa man skal telle som vanlig fra første dag i siste mens. Jeg vil likevel anta at jeg blir «satt tilbake» en uke når TUL kommer pga lang syklus :)

Jeg har lang syklus (33/34) og da til jordmor på første kontroll at jeg hadde «sen» eggløsning. Hun sa man skal telle som vanlig fra første dag i siste mens. Jeg vil likevel anta at jeg blir «satt tilbake» en uke når TUL kommer pga lang syklus :)
Jeg har kort syklus, så jeg får motsatt problem enn deg :hilarious: jordmor blir å telle at jeg er en uke kortere på vei enn hva jeg er..

Da bare venter jeg til Tul en gang så får jeg heller bli satt rett når den tid kommer :Heartred Men takk for svar :smiley-angelic001

Tatt nettopp, nøyaktig en uke siden forrige som også viste 2-3. Ca 4+5 idag.
20250407_213708.jpg
Kjenner det murrer i korsryggen.. :bored:

Syns ikke det er særlige endringer på testene mine de siste 4-5 dager.. prøver å ikke tenke negativt, men man begynner jo å lure. Blir det ikke dye-stealer på disse da? Skal ta digital senere idag, da er det 1 uke siden jeg fikk 2-3. Men forventer egentlig ikke 3+ med disse testene..

4+5 idag ca.
Vis vedlegget 457936

Ser jo at de siste dagene har vært veldig lik. Nyeste nederst.
Vis vedlegget 457937

Grunn til bekymring?
Hva er dyestealer?

Back
Topp