Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper lille klorer seg fastTatt nettopp, nøyaktig en uke siden forrige som også viste 2-3. Ca 4+5 idag.
Vis vedlegget 458003
Kjenner det murrer i korsryggen..![]()
Hørt om flere som aldri får 3+ på di testene, så har vært diskutert her inne hvor bra di egentlig funkerTatt nettopp, nøyaktig en uke siden forrige som også viste 2-3. Ca 4+5 idag.
Vis vedlegget 458003
Kjenner det murrer i korsryggen..![]()
Satser på det, har før fått 3+ rundt 5+0Hørt om flere som aldri får 3+ på di testene, så har vært diskutert her inne hvor bra di egentlig funker
Håper alt går bra![]()
Det er ikke uvanlig det altså, så ikke ta sorgene på forskudd. Normalområdet er veldig stortDet ble CB 3+ på meg i dag. Er kun 4+4 så det er med en liten bismak. Redd for at hcg-nivået er for høyt og at det betyr blæremola, trisomi eller flerlinger![]()
Jeg fikk også 3+ når jeg var 4+4 denne gangen, ser også at det er flere her inne som har fått det og at det betyr bare at noen produserer mer hcg tidligDet ble CB 3+ på meg i dag. Er kun 4+4 så det er med en liten bismak. Redd for at hcg-nivået er for høyt og at det betyr blæremola, trisomi eller flerlinger![]()
Takk for at du deler. Finner så mange kilder/kalkulator som mener at det er langt over normalområdet, så blir bare veldig redd for at det skal gå galt igjen (har nylig hatt en SA og en kjemisk)...Jeg fikk også 3+ når jeg var 4+4 denne gangen, ser også at det er flere her inne som har fått det og at det betyr bare at noen produserer mer hcg tidlig![]()
Kan jeg spørre hvor mange dpo du var 4+4 og fikk 3+, for det kan jo ha litt betydning for hcg?Jeg fikk også 3+ når jeg var 4+4 denne gangen, ser også at det er flere her inne som har fått det og at det betyr bare at noen produserer mer hcg tidlig![]()
Hadde og sterke tester i starten. Så har det dabbet litt av tror jeg, i følge strimmeltestene. Fikk tidlig 2-3, men har ikke fått 3+ enda.. har forstått d sånn at sakte/rask stigning også kan relatere til kjønnKan jeg spørre hvor mange dpo du var 4+4 og fikk 3+, for det kan jo ha litt betydning for hcg?![]()
Hva kan sakte/rask stigning bety mtp kjønn?Hadde og sterke tester i starten. Så har det dabbet litt av tror jeg, i følge strimmeltestene. Fikk tidlig 2-3, men har ikke fått 3+ enda.. har forstått d sånn at sakte/rask stigning også kan relatere til kjønn
Har ofte lest at de som har hatt sakte stigning har ventet jente, og de med sterk økning har ventet gutt. Men så leste jeg også at forskning kan si at høy hcg kan bety jente, så teorien motsier segHva kan sakte/rask stigning bety mtp kjønn?![]()
Okeei!Har ofte lest at de som har hatt sakte stigning har ventet jente, og de med sterk økning har ventet gutt. Men så leste jeg også at forskning kan si at høy hcg kan bety jente, så teorien motsier seg![]()