Testene våre!

Denne kan være fin å lese forresten for alle som er bekymret for treg stigning (inkl meg), eller som bare er interessert i HCG og testing! :)

Hørt om flere som aldri får 3+ på di testene, så har vært diskutert her inne hvor bra di egentlig funker :)
Håper alt går bra :Heartred
Satser på det, har før fått 3+ rundt 5+0 :) Er usikker nå når eggløsning var, men antok at jeg kanskje kunne få 3+ en uke etter 2-3 :) Men tenker å prøve igjen imorgen, da er jeg kanskje 5+0. Også har jeg bare 3 strimmeltester igjen :grumpy:

Det ble CB 3+ på meg i dag. Er kun 4+4 så det er med en liten bismak. Redd for at hcg-nivået er for høyt og at det betyr blæremola, trisomi eller flerlinger :sorry:
Jeg fikk også 3+ når jeg var 4+4 denne gangen, ser også at det er flere her inne som har fått det og at det betyr bare at noen produserer mer hcg tidlig❤️

Jeg fikk også 3+ når jeg var 4+4 denne gangen, ser også at det er flere her inne som har fått det og at det betyr bare at noen produserer mer hcg tidlig❤️
Takk for at du deler. Finner så mange kilder/kalkulator som mener at det er langt over normalområdet, så blir bare veldig redd for at det skal gå galt igjen (har nylig hatt en SA og en kjemisk)...

Kan jeg spørre hvor mange dpo du var 4+4 og fikk 3+, for det kan jo ha litt betydning for hcg? :)
Hadde og sterke tester i starten. Så har det dabbet litt av tror jeg, i følge strimmeltestene. Fikk tidlig 2-3, men har ikke fått 3+ enda.. har forstått d sånn at sakte/rask stigning også kan relatere til kjønn

Hadde og sterke tester i starten. Så har det dabbet litt av tror jeg, i følge strimmeltestene. Fikk tidlig 2-3, men har ikke fått 3+ enda.. har forstått d sånn at sakte/rask stigning også kan relatere til kjønn
Hva kan sakte/rask stigning bety mtp kjønn? :bookworm:

Hva kan sakte/rask stigning bety mtp kjønn? :bookworm:
Har ofte lest at de som har hatt sakte stigning har ventet jente, og de med sterk økning har ventet gutt. Men så leste jeg også at forskning kan si at høy hcg kan bety jente, så teorien motsier seg :p

Har ofte lest at de som har hatt sakte stigning har ventet jente, og de med sterk økning har ventet gutt. Men så leste jeg også at forskning kan si at høy hcg kan bety jente, så teorien motsier seg :p
Okeei! :bookworm: Ønsker meg veldig ei jente denne gangen, siden jeg har 2 gutter og 1 jente fra før :angelic: det spiller jo selvfølgelig ingen rolle hva det blir, men er jo lov å håpe? :hilarious:

.

Last edited:
Back
Topp