Ja, prøver å slå meg til ro med deDe ser jo veldig fine ut![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, prøver å slå meg til ro med deDe ser jo veldig fine ut![]()
Jeg syns dette ser fint utSå fin test! Jeg begynner selv å bli litt stresset da mine tester ikke øker lengermen det er jo makesure da (tror dette var batch 61)
Ja, disse ser jo supre utOk, jeg skal prøve å slutte med å bekymre meg og legge bort testene. Urinen var så konsentrert at jeg ikke kunne kaste den bort, og syns testene var fine![]()
Hvor langt er du på vei da? Vet at noen ganger tar det litt tid før man ser noe på UL så ville ikke stressetTestene mine idag, uten morgenurin. Fikk meg en liten skremsel, da jeg hadde en ikke så flink ultralydlege som sa at jeg enten er mindre på vei enn det jeg trodde eller at fosteret er gått vekk. Men han sa også at jeg hadde fint fostervann, tykk og fin slimhinne og jeg så veldig gravid ut der inne som han sa.. så får bare krysse fingrene for at det går rette veien. Men testene mine er sterkere, nå er test streken sterkere enn kontroll streken og det var litt deilig, og det var ikke på morgenurin <3 tror jeg kan senke skuldrene, eller hva tror dere?
6+1Hvor langt er du på vei da? Vet at noen ganger tar det litt tid før man ser noe på UL så ville ikke stresset![]()
Første gang på meg også6+1
Men han mente at jeg kanskje bare var 5 uker ElnsSå du hadde ikke stresset så mye? Første gang jeg er gravid
Ja, tror kanskje jeg er i uke 5+1 da, for han sa at fosterplommen, slimhinnen og fostervannet mitt så veldig bra ut. Men at jeg kanskje var for tidlig hos de. Håper virkelig på det siste. Følelsene mine har vært en berg og dal bane idag.Første gang på meg ogsåMen jeg var på ul 5+4 og hun sa at jeg var mer 5+6, vi så hjerte, men om jeg hadde vært der to dager før ville hun ikke sett noe, så det er ikke noe å stresse over. Hvis du vil så kan du dra på enda en etter påska, for å kjenne litt på ro
![]()
Ja det er virkelig ikke lett når det føles så usikkert, men krysser fingrene for dere, husk at det er høyest sannsynlig at det går braJa, tror kanskje jeg er i uke 5+1 da, for han sa at fosterplommen, slimhinnen og fostervannet mitt så veldig bra ut. Men at jeg kanskje var for tidlig hos de. Håper virkelig på det siste. Følelsene mine har vært en berg og dal bane idag.
Du får nok 2-3. Jeg fikk fortsatt 2-3 i dag (Tror dere jeg får 2-3 eller 3+ på den jeg skal ta i morgen eller i kveld er 15 dpo mener jeg selv utifra el testene![]()
Blir spennende å se om hva jeg får daDu får nok 2-3. Jeg fikk fortsatt 2-3 i dag () og jeg har sterkere teststrek enn kontrollstreken. Ellers superfine tester da!
Jeg har hatt treg stigning hele veien. Burde absolutt hatt 3+ nå jaBlir spennende å se om hva jeg får da
Hva er det som avgjør at du får det så lenge. Du er da lengere enn meg?![]()
Jeg tipper nok også 2-3, mest sannsynligTror dere jeg får 2-3 eller 3+ på den jeg skal ta i morgen eller i kveld er 15 dpo mener jeg selv utifra el testene![]()
Håper det dukker opp 3+ for deg snart så du kan slappe litt mer av eller eventuelt en tul for å se at alt er bra der inneJeg har hatt treg stigning hele veien. Burde absolutt hatt 3+ nå ja![]()
Tror jeg blir å teste det i morgen da er jeg 5+0 / 16 DPO høres litt rart ut det jeg skriver men får bare holde meg til det det står på appenJeg tipper nok også 2-3, mest sannsynligmin var ca så sterk før jeg endelig fikk 2-3, de digitale var så lunefulle når jeg prøvde meg
![]()
Spennende! Jeg prøvde tirsdag, fikk 1-2. Så prøvde jeg torsdag og fikk 2-3, så drøyer neste digital litt da stigning har vært litt tregTror jeg blir å teste det i morgen da er jeg 5+0 / 16 DPO høres litt rart ut det jeg skriver men får bare holde meg til det det står på appen![]()
Hvor langt var du da ca? Ser jo at det varierer veldig fra person til person men blir uansett spennede for oss alle hvordan testene våre blir fram til vi alle får 3+ bare spendt på hvor langt vi er i følge app å med tanke på tul så er det jo ca der også så ja svangerskap er spennende å følge med påSpennende! Jeg prøvde tirsdag, fikk 1-2. Så prøvde jeg torsdag og fikk 2-3, så drøyer neste digital litt da stigning har vært litt treg![]()
Jeg har mistet to ganger. Første gangen var en tidlig SA. Testet ikke sånn som nå, men tipper at testene ikke ville steget som de skulle. Mistet også i oktober. Da steg testene akkurat som de skulle, men oppdaget MA/BO på ultralyd dessverre. Hadde ingen anelse før detHvor langt var du da ca? Ser jo at det varierer veldig fra person til person men blir uansett spennede for oss alle hvordan testene våre blir fram til vi alle får 3+ bare spendt på hvor langt vi er i følge app å med tanke på tul så er det jo ca der også så ja svangerskap er spennende å følge med på
Men til alle dere som har mistet før var noe anerledes da i forhold til nå? Å har noen doppler som den prøver litt her å der
Jeg har å jeg vurderer å bare prøve for å prøve![]()