Testene våre

Kjør på! :hilarious: :angelic:
Jeg blir hvertfall ikke lei av å se to streker der :smiley-ashamed005
Tenk på det , helt idioter som tisser i vei på pinner som hannhunder . Roter i søpla for å sjekke streken igjen på EL og hcg tester hahaha gjennonlyser de på badet . I går så kom streken på ms testen veldig fort , før det tok det noen sekunder :laughing001
 
Vis vedlegget 435422
Melder meg forsiktig inn etter to SA og en kjemisk det siste året. 17dpo i dag, så kjenner på en del bekymring mtp lav stigning merker jeg.
Velkommen , du er absolutt ikke alene i den båten der . Jeg har hatt to MA og fire kjemiske på ett år , så kjenner nok på samme følelse som deg og det er fint å se stigning på testene :Heartred Selv hadde jeg ikke så sterk test etter IKM ved MA .
 

Vedlegg

  • IMG_7139.jpeg
    IMG_7139.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
Har én digital igjen, har veldig lyst til å ta den, men redd for å stole for mye på den.
De er utilregnelige, HCG nivået ditt var 387 på onsdag, hvis nivået dobler hver 48 timer, så ligger nivået ditt på mellom 1500 - 1600 med dobling, kan og vær at nivået ditt er mye høyere enn det og, jeg personlig ville ha ventet en dag eller to for å vær sikker ;)
 
De er utilregnelige, HCG nivået ditt var 387 på onsdag, hvis nivået dobler hver 48 timer, så ligger nivået ditt på mellom 1500 - 1600 med dobling, kan og vær at nivået ditt er mye høyere enn det og, jeg personlig ville ha ventet en dag eller to for å vær sikker ;)
Hehe, ja, det er egentlig planen. Tenkte tirsdag, da er også klinikken åpen i tilfelle jeg kjører meg selv heeelt i kjelleren her. Har heldigvis såpass med symptomer at jeg stort sett ikke er i tvil, men hjernen er en mester i å vri og vende på tankene.
 
Hehe, ja, det er egentlig planen. Tenkte tirsdag, da er også klinikken åpen i tilfelle jeg kjører meg selv heeelt i kjelleren her. Har heldigvis såpass med symptomer at jeg stort sett ikke er i tvil, men hjernen er en mester i å vri og vende på tankene.
Kjenner til det, hjernen min sier alltid at det ikke kan skade med en teste :laughing005
 
Sniker meg forsiktig inn her med denne testen fra lørdag:
Vis vedlegget 435471

Fremdeles bekymret for MA (som sist) men ser også hvor mye sterkere streken er denne gangen :Heartpink Jeg er ca 4+6 der og 5+1 i dag
Ble så usikker på om du har hengt med på Vi som prøver :bag: Har også hatt et par MA og testen var mye sterkere nå enn ved disse MAne. Håper spirene våre sitter :Heartred jeg er 4+7
 
Back
Topp