Testene våre

Kan se ut som jeg er en av de som får «falsk» 2-3. Jeg testa da jeg var 5+2, og fikk 2-3 uker. Tenkte jeg ikke skulle panikke helt pga det jeg har lest her, og 5+4 tok jeg blodprøver hos legen (egentlig for noe annet, men ba henne slenge med hcg), og den var på 12.000. Så den var nok høy nok to dager tidligere til å slå ut og. Så egentlig bare nok en påminnelse til alle andre som stresser med 3+ at den kan vise feil :rolleyes:
 
5+1 på første bildet og 5+3 på siste (fra i dag). Syns teststreken er sterkere og den dukker opp før urinen rekker å komme opp til kontrollstreken... allikevel er det vanskelig å slå seg til ro og ikke bekymre seg
 

Vedlegg

  • 20240521_085244.jpg
    20240521_085244.jpg
    1,7 MB · Visninger: 11
  • 20240523_160430.jpg
    20240523_160430.jpg
    1,5 MB · Visninger: 11
Er det noe poeng å teste videre når man har fått dye stealer? Fikk jo det allerede lørdag (4+6) og syns ikke testene har endret seg noe siden da - tok en test i sta og da følte jeg teststreken var kanskje en smule mindre rød, men også kontrollstreken var en del svakere da :nailbiting: føler også strekene er så ujevne i fargen (bruker makesure)

Denne fra i sta:IMG_2856.jpeg

Denne fra mandag:
IMG_2850.jpeg

Denne fra lørdag:
IMG_2836.jpeg

Fysøren så jeg skulle ønske jeg gikk naiv og blindt inn i dette uten å være klar over alt som kan gå galt :arghh:
 
Er det noe poeng å teste videre når man har fått dye stealer? Fikk jo det allerede lørdag (4+6) og syns ikke testene har endret seg noe siden da - tok en test i sta og da følte jeg teststreken var kanskje en smule mindre rød, men også kontrollstreken var en del svakere da :nailbiting: føler også strekene er så ujevne i fargen (bruker makesure)

Denne fra i sta:Vis vedlegget 435873

Denne fra mandag:
Vis vedlegget 435874

Denne fra lørdag:
Vis vedlegget 435875

Fysøren så jeg skulle ønske jeg gikk naiv og blindt inn i dette uten å være klar over alt som kan gå galt :arghh:
Testene varierer så mye i farge fra dag til dag, det sterkeste du kan få er «dye stealer», da har du nådd toppen ;) Hvor konsentrert urinen din er og hvor mye farge det er i testene har og noe å si. Det er ingen grunn til å fortsette å teste for eu vil bare bli forvirret ❤️
 
Personlig sluttet jeg å teste etter dye stealer fordi det vil ikke vise noenting om stigning osv og kan gjøre vondt verre om en test har litt svakere strek (kan være testen og ikke hcg nivå). Jeg måtte bare bite tennene sammen til TUL jeg hadde på 8+0. Perioden mellom positiv test og TUL er nervepirrende og stressende så skjønner godt behovet for å teste :sad015
 
Er det noe poeng å teste videre når man har fått dye stealer? Fikk jo det allerede lørdag (4+6) og syns ikke testene har endret seg noe siden da - tok en test i sta og da følte jeg teststreken var kanskje en smule mindre rød, men også kontrollstreken var en del svakere da :nailbiting: føler også strekene er så ujevne i fargen (bruker makesure)

Denne fra i sta:Vis vedlegget 435873

Denne fra mandag:
Vis vedlegget 435874

Denne fra lørdag:
Vis vedlegget 435875

Fysøren så jeg skulle ønske jeg gikk naiv og blindt inn i dette uten å være klar over alt som kan gå galt :arghh:

Jeg syns også mine er annerledes. Som om komtrollstreken er lysere enn de pleier. Men teststreken er jo helt klart sterkere og kommer opp før urinen har rukket å nå kontrollstreken. Prøver å trøste meg med det... Men skjønner bekymringen. Det er nok en stund til før jeg klarer å slappe av selv. Krysser fingrene for oss alle om at det må gå bra nå ❤️
 

Vedlegg

  • 20240523_160430.jpg
    20240523_160430.jpg
    1,5 MB · Visninger: 6
Jeg lurer på en ting angående dye stealer... jeg får det på mine, teststreken dukker opp med én gang, før urinen har kommet til kontrollstreken... Men kontrollstreken blir da lysere enn når jeg ikke fikk dye stealer... er det sånn det skal være? Tar den rett og slett så mye farge i teststreken at kontrollstreken blir lysere (hvis det gir mening), eller er det noe galt med mine tester?
 

Vedlegg

  • 20240523_160430.jpg
    20240523_160430.jpg
    1,5 MB · Visninger: 3
Jeg lurer på en ting angående dye stealer... jeg får det på mine, teststreken dukker opp med én gang, før urinen har kommet til kontrollstreken... Men kontrollstreken blir da lysere enn når jeg ikke fikk dye stealer... er det sånn det skal være? Tar den rett og slett så mye farge i teststreken at kontrollstreken blir lysere (hvis det gir mening), eller er det noe galt med mine tester?
Svaret ligger i ordet dye stealer. Den tar fargestoff fra kontrollstrek og er sterkere :D
 
Sitter og kjeder meg :shifty: Siden jeg måtte på do for å tisse tok jeg liksågodt en test :hungry:
Denne er tatt etter 2 min:
IMG_0988.jpeg
Egentlig ingen vits i å teste, men fyller hvertfall opp noen min hvor jeg ikke kjeder meg… dessuten er det fortsatt like gøy å se teststreken dukke opp :woot:
 
Back
Topp