Testene våre

Endeliiiiig :Heartred 5+4. Skal bli henvist til sykehuset for tidlig tidlig ultralyd, må følges tettere opp pga arvelig hjertefeil i familien. Fint med ekstra oppfølging og gleder meg til å se lille. Var hos gynekolog forrige uke og da tok vi ultralyd bare for skøys skyld i forbindelse med noe annet. Vi fikk ihvertfall se at alt var på riktig plass, og at det var noe på 3mm der inne - men ingen hjerteslag å se da, noe som var forventet siden det var litt for tidlig.
IMG_6277.jpeg
 
Ble så usikker på om du har hengt med på Vi som prøver :bag: Har også hatt et par MA og testen var mye sterkere nå enn ved disse MAne. Håper spirene våre sitter :Heartred jeg er 4+7
Jaa jeg har ikke målt etter stigning denne gangen siden var på ferie, så bare tatt den ene :nailbiting: Men sammenlignet med bilder av tester fra forrige graviditet og den ser mye sterkere ut! Vurderer å ta digital men er også litt redd :bag:

Håper virkelig spirene klamrer seg fast hos oss nå :Heartpink
 
Vis vedlegget 435558
Tok denne nå nettopp, ca 48 timer etter første test. Enda litt sterkere strek - men er vel kanskje ikke vits å teste mer med strimmel nå? Tror dere jeg kan slå ut på 3+ på digital nå? :bag: off har så testevegring atte hjelp..
Du har fått en såkalt dye stealer hvor test strek er sterke enn kontroll strek. Jeg sluttet å teste etter dette selv. Veldig fin strek og god økning! :D

Jeg syntes det var vanskelig å slutte å teste og bare vente på TUL, men må bare stole på ar alt er ok.

Stor sjanse for at 3+ vil slå ut ja..men har hørt om folk med veldig høyt nivå av hcg hvor den allikevel slo ut med 2-3.
 
Vis vedlegget 435558
Tok denne nå nettopp, ca 48 timer etter første test. Enda litt sterkere strek - men er vel kanskje ikke vits å teste mer med strimmel nå? Tror dere jeg kan slå ut på 3+ på digital nå? :bag: off har så testevegring atte hjelp..
Til sammenligning fant jeg dette bildet fra 5+1 sist graviditet med MA/tom fostersekk:
IMG_1848.jpeg
Ganske merkant forskjell hvertfall :smiley-angelic001 Som om kontroll og teststrek har bytta plass :laughing002
 
Du har fått en såkalt dye stealer hvor test strek er sterke enn kontroll strek. Jeg sluttet å teste etter dette selv. Veldig fin strek og god økning! :D

Jeg syntes det var vanskelig å slutte å teste og bare vente på TUL, men må bare stole på ar alt er ok.

Stor sjanse for at 3+ vil slå ut ja..men har hørt om folk med veldig høyt nivå av hcg hvor den allikevel slo ut med 2-3.
Takk for svar! Får se om jeg våger meg ut på en :nailbiting: er jo litt stas med den digitale også :Heartpink
 
Vis vedlegget 435558
Tok denne nå nettopp, ca 48 timer etter første test. Enda litt sterkere strek - men er vel kanskje ikke vits å teste mer med strimmel nå? Tror dere jeg kan slå ut på 3+ på digital nå? :bag: off har så testevegring atte hjelp..
Vil tro at du får 3+ på digital ;)
Men er som @Babyfever91 sier flere som aldri får 3+ selv om alt er bra med lille.
Fikk selv 3+ for en uke siden da jeg var 4+6 med denne strimmel testen:
IMG_0935.jpeg
Du må nesten bare vurdere selv om du vil prøve deg på en digital test eller om du sier deg fornøyd :Heartred
 
Jeg tror noen av oss tester 7 mnd på vei bare for å se hva som står :laughing001
Da jeg var gravid med sønnen vår gang tøysa vi i vennegjengen med at jeg kom til å bestille tre års-ultralyd, for å virkelig være sikker. Eller, de tulla, spørs om jeg tulla. :cool:
 
Er 6+1 i dag, så sånn sett ganske tullete å teste. Men når man har tester liggende, er det vanskelig å la være.. Den øverste er på «vanlig» urin og den nederste er på samme urin, bare at halvparten var tynnet ut med vann. Beroligende å se at den uttynnede urinen også gir kjempepositiv test. Satser på at det er godt med HCG :D Etter MA i februar skulle jeg gjerne tatt TUL tidlig, bare for å bekrefte liv, men ingenting ledig før 5.juni.. Tiden går så saaaakte…
 

Vedlegg

  • IMG_5157.jpeg
    IMG_5157.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 22
Vært så bekymret over færre og mildere symptomer at samboer til slutt ba meg kjøpe flere tester.
Vel, den er ikke sterkere enn for 4 dager siden, men tror ikke den klarer å bli sterkere enn den er så får vel si meg fornøyd :shy:

Dagens:
IMG_0979.jpeg
Lørdag:
IMG_0975.jpeg
 
Back
Topp