Testene våre

Kom mer blod her nå for min del :arghh: men er ingen klumper , og langt ifra mensen opplegg. Men det er mørkere en i går. Nervøs ja, har ikke fastlege her vi bor før 1 juni, så vet ikke hvor jeg kan henvende meg :confused:
Helsestasjon da ? Det er ikke unormalt med blødning heller . Og hvis den er rar er det nesten bedre enn om den er lik mensen :Heartred test med strimler å se økning på dem .
 
Kom mer blod her nå for min del :arghh: men er ingen klumper , og langt ifra mensen opplegg. Men det er mørkere en i går. Nervøs ja, har ikke fastlege her vi bor før 1 juni, så vet ikke hvor jeg kan henvende meg :confused:
Du kan ta kontakt med legevakt om ikke fastlegekontoret ditt har annen lege du kan gå til :Heartred
 
Kom mer blod her nå for min del :arghh: men er ingen klumper , og langt ifra mensen opplegg. Men det er mørkere en i går. Nervøs ja, har ikke fastlege her vi bor før 1 juni, så vet ikke hvor jeg kan henvende meg :confused:
Jeg hadde det samme fram til uke 9, men har i dag en 18 måneder gammel sønn ❤️, så ikke ta sorgen på forskudd. Noen er uheldig og blør i begynnelsen, vet ikke grunnen dessverre :/
 
Fant en digital test liggende og da klarte jeg selvfølgelig ikke la den ligge der ensom og forlatt … så da måtte jeg teste selv om jeg allerede har fått 3+ :laughing021
Ingenting å klage på hvertfall (5+2, 25 dpo):
IMG_0954.jpeg
 
Fant en digital test liggende og da klarte jeg selvfølgelig ikke la den ligge der ensom og forlatt … så da måtte jeg teste selv om jeg allerede har fått 3+ :laughing021
Ingenting å klage på hvertfall (5+2, 25 dpo):
Vis vedlegget 435264
Jg har selv et par pakker til med to tester i hver . Så vurderer å bare bruke dem opp eller vente til uke 12 er passert . Hvis ikke trenger jeg de sårt . Holdt på å gi bort alle testene sist også ble det ma :bag: Jeg vil også ha 3+ jeg er 4+2
 
Back
Topp