Å nei!!! Det var skikkelig trist å høreMista i kjemisk 4+4. Meldt meg inn i ny ikm-gruppe og håper spiren sitter helt til mål neste gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei!!! Det var skikkelig trist å høreMista i kjemisk 4+4. Meldt meg inn i ny ikm-gruppe og håper spiren sitter helt til mål neste gang![]()
Å nei!!! Det var skikkelig trist å høreHåper det klaffer neste gang! Kjenner dessuten at jeg er litt nervøs jeg også. Får ikke noe særlig stigning på testene mine heller..

Takk for detVi alle produserer hCG i et forskjellig tempo. Jeg pleier å ligge høyt, kun derfor jeg reagerte. Så ganske sikker på at du kan ta alt med ro, men om du er urolig, så ta kontakt med fastlegen å be om å ta blodprøve for å måle stigninge på hCG med et par dagers mellomrom. Ønsker deg, og alle dere andre her inne masse lykke til videre i graviditeten![]()
Det er så skummelt siden jeg har en MA bak meg. Forskjellen fra den gangen er at jeg ikke har spottet noe denne gang. Testene blir heldigvis ikke svakere, men virker som det har stagnert litt. På grunn av at jeg har vært så nervøs, så fortalte jeg moren min. Hun snakker meg gjennom de svake øyeblikkene mine, som mammaer ofte gjør Vanlige. "Make Sure"..Er det tidlig-tester eller «vanlig»?![]()
Jeg fikk svak strek ganske sent , trur det var først 4 -5 dager etter jeg skulle ha hatt mensen jeg fikk en svak svak strek . så det er fult mulig du har en spire endaTestet negativt på tidlig-test i dag, 11DPO. Noen som har opplevd det, men fortsatt vært gravid? Orker ikke ennå en måned med prøving.. Håper fortsatt, selv om jeg tviler sterkt på at jeg er det siden en tidlig-test er negativt så seint![]()

Tusen takk for svarJeg fikk svak strek ganske sent , trur det var først 4 -5 dager etter jeg skulle ha hatt mensen jeg fikk en svak svak strek . så det er fult mulig du har en spire enda![]()
På vanligTusen takk for svarPå tidlig-test, eller vanlig?
![]()

GratulererJeg er litt sent ute hehe. Fikk positiv test 2 uker siden, men meldte meg inn her nå
Kvalmen har slått inn for fullt hos meg. Er 5+6 nå![]()
Gratulere og velkommen til ossJeg er litt sent ute hehe. Fikk positiv test 2 uker siden, men meldte meg inn her nå
kom borti den nyttig knappen , fikk den ikke bort igjen 
Gratulerer så mye og velkommen hitJeg er litt sent ute hehe. Fikk positiv test 2 uker siden, men meldte meg inn her nå

Velkommen inn til ossTesta til min store overraskelse positivt på lørdag, har en liten gutt på 11 mnd og ikke fått tilbake mens. Første graviditet endte med MA etter hormonstimulering, andre graviditet ble vår kjære sønn (IVF) så vi var helt i sjokk og lykkerus over positiv test uten noen form for hjelp. Har vært hos fastlege for å ta hcg mandag og på nytt i morgen, men får nok ikke svar før fredag. Aner ingenting om DPO denne gangen, mistenker at jeg er 4+5 i dag, men ikke godt å si.

Velkommen til maigruppaTesta til min store overraskelse positivt på lørdag, har en liten gutt på 11 mnd og ikke fått tilbake mens. Første graviditet endte med MA etter hormonstimulering, andre graviditet ble vår kjære sønn (IVF) så vi var helt i sjokk og lykkerus over positiv test uten noen form for hjelp. Har vært hos fastlege for å ta hcg mandag og på nytt i morgen, men får nok ikke svar før fredag. Aner ingenting om DPO denne gangen, mistenker at jeg er 4+5 i dag, men ikke godt å si.
Jeg var gjennom 3 ICSI. Ble gravid, men alle endte i SA. I påvente av ny samtale og 3 nye forsøk, ble jeg gravid på "naturlig" måte... 2 ganger iløpet av 18 mnd... så har 2 gutter på 6 og 4,5 år...Testa til min store overraskelse positivt på lørdag, har en liten gutt på 11 mnd og ikke fått tilbake mens. Første graviditet endte med MA etter hormonstimulering, andre graviditet ble vår kjære sønn (IVF) så vi var helt i sjokk og lykkerus over positiv test uten noen form for hjelp. Har vært hos fastlege for å ta hcg mandag og på nytt i morgen, men får nok ikke svar før fredag. Aner ingenting om DPO denne gangen, mistenker at jeg er 4+5 i dag, men ikke godt å si.
Tusen takkVelkommen inn til oss
Er forresten flere som har fått hjelp første gang og så blitt det selv etterpå . Tante og onkel brukte mange år på prøverør også , så ble hun plutselig gravid noen år etterpå , og det skulle jo ikke være mulig for dem , så alt er mulig![]()
ja, har hørt om flere som har trengt starthjelp, men deretter fått det til på egen hånd. Nå er det bare å krysse fingrene å håpe at det holder hele veien 
Så fantastisk å høre at vi er flere, det må ha vært tungt å miste så mange ganger, men utrolig fint at det endte med to gutterJeg var gjennom 3 ICSI. Ble gravid, men alle endte i SA. I påvente av ny samtale og 3 nye forsøk, ble jeg gravid på "naturlig" måte... 2 ganger iløpet av 18 mnd... så har 2 gutter på 6 og 4,5 år...

Tusen takkVelkommen til maigruppa![]()