Testene våre

Å nei!!! Det var skikkelig trist å høre :( Håper det klaffer neste gang! Kjenner dessuten at jeg er litt nervøs jeg også. Får ikke noe særlig stigning på testene mine heller..

Vi alle produserer hCG i et forskjellig tempo. Jeg pleier å ligge høyt, kun derfor jeg reagerte. Så ganske sikker på at du kan ta alt med ro, men om du er urolig, så ta kontakt med fastlegen å be om å ta blodprøve for å måle stigninge på hCG med et par dagers mellomrom. Ønsker deg, og alle dere andre her inne masse lykke til videre i graviditeten:Heartred

Vi alle produserer hCG i et forskjellig tempo. Jeg pleier å ligge høyt, kun derfor jeg reagerte. Så ganske sikker på at du kan ta alt med ro, men om du er urolig, så ta kontakt med fastlegen å be om å ta blodprøve for å måle stigninge på hCG med et par dagers mellomrom. Ønsker deg, og alle dere andre her inne masse lykke til videre i graviditeten:Heartred
Takk for det:Heartpink Det er så skummelt siden jeg har en MA bak meg. Forskjellen fra den gangen er at jeg ikke har spottet noe denne gang. Testene blir heldigvis ikke svakere, men virker som det har stagnert litt. På grunn av at jeg har vært så nervøs, så fortalte jeg moren min. Hun snakker meg gjennom de svake øyeblikkene mine, som mammaer ofte gjør :) Nå føler jeg meg heldigvis bedre, og skal prøve (hardt) å legge testingen på hylla!!

Testet negativt på tidlig-test i dag, 11DPO. Noen som har opplevd det, men fortsatt vært gravid? Orker ikke ennå en måned med prøving.. Håper fortsatt, selv om jeg tviler sterkt på at jeg er det siden en tidlig-test er negativt så seint :(
Jeg fikk svak strek ganske sent , trur det var først 4 -5 dager etter jeg skulle ha hatt mensen jeg fikk en svak svak strek . så det er fult mulig du har en spire enda :joyful:

Jeg er litt sent ute hehe. Fikk positiv test 2 uker siden, men meldte meg inn her nå
Kvalmen har slått inn for fullt hos meg. Er 5+6 nå ❤️

Vedlegg

• Snapchat-1385842952.jpg
    Snapchat-1385842952.jpg
    26,5 KB · Visninger: 44
Testa til min store overraskelse positivt på lørdag, har en liten gutt på 11 mnd og ikke fått tilbake mens. Første graviditet endte med MA etter hormonstimulering, andre graviditet ble vår kjære sønn (IVF) så vi var helt i sjokk og lykkerus over positiv test uten noen form for hjelp. Har vært hos fastlege for å ta hcg mandag og på nytt i morgen, men får nok ikke svar før fredag. Aner ingenting om DPO denne gangen, mistenker at jeg er 4+5 i dag, men ikke godt å si.

Vedlegg

• 0F8E4600-38CE-4FC9-8BAB-557A05F4A528.jpeg
    0F8E4600-38CE-4FC9-8BAB-557A05F4A528.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 46
Testa til min store overraskelse positivt på lørdag, har en liten gutt på 11 mnd og ikke fått tilbake mens. Første graviditet endte med MA etter hormonstimulering, andre graviditet ble vår kjære sønn (IVF) så vi var helt i sjokk og lykkerus over positiv test uten noen form for hjelp. Har vært hos fastlege for å ta hcg mandag og på nytt i morgen, men får nok ikke svar før fredag. Aner ingenting om DPO denne gangen, mistenker at jeg er 4+5 i dag, men ikke godt å si.
Velkommen inn til oss :joyful::hilarious:
Er forresten flere som har fått hjelp første gang og så blitt det selv etterpå . Tante og onkel brukte mange år på prøverør også , så ble hun plutselig gravid noen år etterpå , og det skulle jo ikke være mulig for dem , så alt er mulig :joyful::Heartbigred

Tusen takk :)

Ser noen skriver ang svake tester så tenkte å nevne min erfaring fra forrige svangerskap:
Fikk bare kjeeeempe svake streker, begynte teste 5 dager før ikm til uke 6 og de ble aldri sterkere. Dro til lege og de trodde ikke jeg var gravid for man måtte vente litt ekstra minutter før streken ble synlig og dermed trodde de ikke på meg (her tar de bare test først fra urin). Så det var irriterende, husker jeg ble frustrert haha.

Men jeg var overbevist om at det måtte ende i sa, men det gjorde det ikke og alt gikk helt fint. Så dere som får svake tester ikke bekymre dere. Har selv opplevd det og kjenner andre som aldri får sterke streker. Helt normalt så ikke bli redd :)

Om man er veldig bekymra be om blodprøve for å måle stigningen av HcG og tidlig ultralyd.

Velkommen til maigruppa ❤️

Jeg var gjennom 3 ICSI. Ble gravid, men alle endte i SA. I påvente av ny samtale og 3 nye forsøk, ble jeg gravid på "naturlig" måte... 2 ganger iløpet av 18 mnd... så har 2 gutter på 6 og 4,5 år...

Velkommen inn til oss :joyful::hilarious:
Er forresten flere som har fått hjelp første gang og så blitt det selv etterpå . Tante og onkel brukte mange år på prøverør også , så ble hun plutselig gravid noen år etterpå , og det skulle jo ikke være mulig for dem , så alt er mulig :joyful::Heartbigred
Tusen takk :Heartred ja, har hørt om flere som har trengt starthjelp, men deretter fått det til på egen hånd. Nå er det bare å krysse fingrene å håpe at det holder hele veien :love7

Jeg var gjennom 3 ICSI. Ble gravid, men alle endte i SA. I påvente av ny samtale og 3 nye forsøk, ble jeg gravid på "naturlig" måte... 2 ganger iløpet av 18 mnd... så har 2 gutter på 6 og 4,5 år...
Så fantastisk å høre at vi er flere, det må ha vært tungt å miste så mange ganger, men utrolig fint at det endte med to gutter :Heartblue

Jeg forventet IKKE positivt siden det absolutt ikke var planlagt :D men var ingen tvil. På den første kom streken umiddelbart.

Vedlegg

• 6145A7C0-2C1B-4D1B-8D92-BA7BF0442CC8.jpeg
    6145A7C0-2C1B-4D1B-8D92-BA7BF0442CC8.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 43
  • 3506B942-506F-4C42-B9BC-DCD71C90A3DC.jpeg
    3506B942-506F-4C42-B9BC-DCD71C90A3DC.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 43
IMG_20200902_080257.jpg endelig 3+ ❤️ 5+0 i dag, men tror jeg hadde fått dette om jeg tester for noen dager siden også, da stix var sterkere enn kontrollstrek. Nå skal jeg slutte å teste (kanskje :hilarious:)

Back
Topp