Testene våre

Ble å ta den siste testen også for å bruke den opp :playful: 5+4 i dag

Vedlegg

• 01114B1A-2E90-42C0-8409-0D4FD95841B1.jpeg
    01114B1A-2E90-42C0-8409-0D4FD95841B1.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 49
Dette er mitt første svangerskap noen sinne, men lest så mye historier her inne så blir nervøs :bored:
Jeg tror at mange som er inne på et forum har opplevd å miste før og derfor søker kontakt med andre for beroligende tanker og slippe å føle seg så alene om det går gale igjen. Selv hadde jeg en sa første gang jeg var gravid, og var ikke på forum før andre svangerskapet som gikk helt fint. Hvis du er ute etter skrekkhistorier så er forum den riktige plassen fordi de som opplever flotte svangerskap uten komplikasjoner som regel ikke har samme behovet for å fortelle andre om det som de som opplever å miste eller kompliserte og vanskelige svangerskap ☺️ Andelen svangerskap som går bra er høyere enn andelen som tester positivt og så mister, så jeg har god tro på at det går fint ❤️ For min egen del venter jeg med den store gleden og engasjementet til jeg er forbi uke 12 da vi har mistet tidligere.

Jeg tror at mange som er inne på et forum har opplevd å miste før og derfor søker kontakt med andre for beroligende tanker og slippe å føle seg så alene om det går gale igjen. Selv hadde jeg en sa første gang jeg var gravid, og var ikke på forum før andre svangerskapet som gikk helt fint. Hvis du er ute etter skrekkhistorier så er forum den riktige plassen fordi de som opplever flotte svangerskap uten komplikasjoner som regel ikke har samme behovet for å fortelle andre om det som de som opplever å miste eller kompliserte og vanskelige svangerskap ☺️ Andelen svangerskap som går bra er høyere enn andelen som tester positivt og så mister, så jeg har god tro på at det går fint ❤️ For min egen del venter jeg med den store gleden og engasjementet til jeg er forbi uke 12 da vi har mistet tidligere.
Er akkurat det jeg tenker også! Og er jo fullt forståelig :) Vi skal nok dele litt før med da kun med nærmeste familie:joyful:

Helt enig med deg, og vi burde nesten bli bedre til å dele alt det som går bra. Utrulig lett å vikle seg inn i en negativ spiral her inne, når man leser om alle det har gått galt med, samtidig som det er en god trøst å ha noen å støtte seg på om det går galt. Jeg mistet også første gangen jeg var gravid, men nestemann gikk jo bare bra hele veien. Har dog valgt å fortelle nærmeste familie og venner, for å ha noen å støtte meg på om det ikke skulle gå veien denne gangen, og noen å dele gleden med også nå i starten:)
Og som du sier, de fleste går det faktisk bra med :joyful: :Heartred

Helt enig med deg, og vi burde nesten bli bedre til å dele alt det som går bra. Utrulig lett å vikle seg inn i en negativ spiral her inne, når man leser om alle det har gått galt med, samtidig som det er en god trøst å ha noen å støtte seg på om det går galt. Jeg mistet også første gangen jeg var gravid, men nestemann gikk jo bare bra hele veien. Har dog valgt å fortelle nærmeste familie og venner, for å ha noen å støtte meg på om det ikke skulle gå veien denne gangen, og noen å dele gleden med også nå i starten:)
Og som du sier, de fleste går det faktisk bra med :joyful: :Heartred
Helt enig, vi tenkte å fortelle nærmeste familie kort tid etter første jordmor avtale, 6+6, under to uker til :eek::joyful:

Test på kveldsurin, sterkere strek enn kontrollstreken:joyful: Håper min digitale kommer i posten snart:love2

Vedlegg

• 20200830_190205.jpg
    20200830_190205.jpg
    19,7 KB · Visninger: 15
Så gøy!:joyful: Hvordan skal dere fortelle det??:joyful::joyful:
Aner ikke :hilarious: Fant en så fin plakat så denne har jeg lyst til å gi til mamma:love017 Screenshot_20200830_190458_com.android.chrome.jpg

Svigerforeldre aner jeg ikke, satt at mannen får finne ut men tror jeg må hjelpe til :laughing021

Åå den var utrulig fin da! Mulig jeg må låne den litt i julegave til mamma:angelic::Heartred
Full forståelse! Var lik til svigermor og svigerfar så lurte på å kjøpe til alle :joyful:

Noen som har tatt tidlig-test? Hvor mange DPO var dere da dere testet, og hvor sterk var streken? Send gjerne bilder ❤️

Noen som har tatt tidlig-test? Hvor mange DPO var dere da dere testet, og hvor sterk var streken? Send gjerne bilder ❤️

Har tatt flere :) Både billigstrimler fra babyplan og make sure staver. På begge to fikk jeg strek på 7dpo, men den ble litt svakere på 8-9 før den tok seg opp igjen. Usikker hvorfor. Jeg har flere bilder av de på denne tråden her :happy:

Testet negativt på tidlig-test i dag, 11DPO. Noen som har opplevd det, men fortsatt vært gravid? Orker ikke ennå en måned med prøving.. Håper fortsatt, selv om jeg tviler sterkt på at jeg er det siden en tidlig-test er negativt så seint :(

Må si meg ganske så fornøyd med stigningen.
Den første er fra 10 DPO, så hver dag frem til i dag...

Vedlegg

• 20200901_064530.jpg
    20200901_064530.jpg
    27,8 KB · Visninger: 52
Back
Topp