Testene våre

Vis vedlegget 334159 Vis vedlegget 334160 Vis vedlegget 334158 Vis vedlegget 334158 Hva tenker dere? Usikker på om dette går veien. 10dpo idag, og føler ikke streken blir sterkere.. er den veldig svak for 10dpo? Jeg er så usikker! :nailbiting: Den syntes litt bedre i person, og er rosa. Så vet det ikke er en skyggestrek.. mer usikker på om den er for svak..

Mine testar var også ekstremt svake 10 dpo. Var først ved 11 og spesielt 12 dpo streken vart tydlegare sterkare :)

Dagens test 4+1:love7rosa fra i går, blå fra i dag. Venter noen dager med neste digital :happy:

Vedlegg

• IMG_20200829_092705.jpg
    IMG_20200829_092705.jpg
    29,6 KB · Visninger: 68
Hei igjen! Noen som vet hvordan jeg kan få sterkere strek på en «vanlig» strips som ikke er sensitiv enn det jeg gjør på en tidlig test strip? Den tidlige er på 10 HCG, mens den vanlige er på 25 HCG! Brukte samme urin, og fikk en fin strek på den vanlige, men en svak en på den mer sensitive.. skjønner ikke åssen det er mulig! Siden jeg bare er 10dpo idag, så trodde jeg ikke jeg skulle få strek på den vanlige enda, så det var overraskende :)

Hei igjen! Noen som vet hvordan jeg kan få sterkere strek på en «vanlig» strips som ikke er sensitiv enn det jeg gjør på en tidlig test strip? Den tidlige er på 10 HCG, mens den vanlige er på 25 HCG! Brukte samme urin, og fikk en fin strek på den vanlige, men en svak en på den mer sensitive.. skjønner ikke åssen det er mulig! Siden jeg bare er 10dpo idag, så trodde jeg ikke jeg skulle få strek på den vanlige enda, så det var overraskende :)
Kan hende den mer sensitive er defekt? :joyful:

Kan hende den mer sensitive er defekt? :joyful:

har tatt flere de siste dagene (kjøpte mange når de var på tilbud), og syntes de er treige med å bli sterkere. Så tok denne andre testen samtidig, kun for «moro» skyld - og jammen var det den sterkeste streken jeg har sett så langt! Så kan ikke skjønne at alle de andre skal være mer eller mindre defekte.. :happy090 skjønner ikke dette jeg. Men jeg er i alle fall gravid, for denne testen idag var det ikke noe tvil om! :hello2

har tatt flere de siste dagene (kjøpte mange når de var på tilbud), og syntes de er treige med å bli sterkere. Så tok denne andre testen samtidig, kun for «moro» skyld - og jammen var det den sterkeste streken jeg har sett så langt! Så kan ikke skjønne at alle de andre skal være mer eller mindre defekte.. :happy090 skjønner ikke dette jeg. Men jeg er i alle fall gravid, for denne testen idag var det ikke noe tvil om! :hello2
Ja nei da er det bare å la være å tenke på det, gravid er gravid og strek er strek :hilarious:

Enklere sagt enn gjort! ;) Selv om du har helt rett! Skal prøve å roe nerva jeg :happy: (til vanlig er jeg den mest chille personen, men tydeligvis ikke nå) :facepalm:
Sa aldri det var enkelt , jeg er hyper nervøs :hilarious:

Haha, det vet jeg! :happy: Tror vi alle er litt smånervøse. Var aldri det før jeg hadde en SA i sommer. Det gjorde meg litt sjokkert for å si det sånn!
Dette er mitt første svangerskap noen sinne, men lest så mye historier her inne så blir nervøs :bored:

Dette er mitt første svangerskap noen sinne, men lest så mye historier her inne så blir nervøs :bored:

Uff, det er ikke bare fordeler med å være her inne.. man ser mange historier! Det går nok bra - det er jo mye høyere sannsynlighet for det enn at det ikke skal gå bra! Sender positive tanker din vei! :smiley-angelic003

Uff, det er ikke bare fordeler med å være her inne.. man ser mange historier! Det går nok bra - det er jo mye høyere sannsynlighet for det enn at det ikke skal gå bra! Sender positive tanker din vei! :smiley-angelic003
Ja er over 80% nå så burde gå bra :joyful: takk takk ❤️

Nå er det ikke tvil!! Selv om jeg visste det, så er det utrolig deilig å få dette resultatet.. kommer ikke til å ta flere digitale. Kommer til å fortsette litt til med de billig-stripsene jeg har igjen. Bare for å se at de blir sterkere! Jeg er så glad!!!:smiley-bounce0161477BF96-4C47-406F-8CC2-99739037963D.jpeg

Nå er det ikke tvil!! Selv om jeg visste det, så er det utrolig deilig å få dette resultatet.. kommer ikke til å ta flere digitale. Kommer til å fortsette litt til med de billig-stripsene jeg har igjen. Bare for å se at de blir sterkere! Jeg er så glad!!!:smiley-bounce016Vis vedlegget 334225
Gratulerer:happy093.:happy093.

5+0 i dag :Heartred Då har eg ein digital test igjen, får ta en unødvendig kontroll om ei vekes tid :hilarious:

Vedlegg

• 20200830_093836.jpg
    20200830_093836.jpg
    15,9 KB · Visninger: 60
12DPOIMG_5842.JPG

Back
Topp