Testene våre

Herregud !!! Jeg er så spent :nailbiting::oops::smiley-bounce012 håper på sterke strek i morgen da :smiley-bounce016

Det er to steker på alle testene fordi du er GRAVID:happy093:love7 Gratulerer så mye med spiren, og velkommen inn til oss:smiley-angelic003:Heartpink

Trur ikke jeg tørr å juble før den er sterkere , men lover å sende nytt bilde i morgen tidlig om dere vil eller ei :hilarious::rolleyes::p:laughing025

Du får gravid på den digitale imorgen tidlig:love7

Tror jeg ryker på en CB+ og digital i morgen tidlig:hilarious::facepalm:

Jeg tørr ikke bruke den siste cb med ukesondokator enda fordi jeg er så redd for at den ikke skal vise 3+ og gjøre meg superstresset... kanskje jeg tar den etter vi har vært på OUL :nailbiting:

God morgen jenter :joyful: her er dagens test på morran , blir ikke helt klok på dette jeg , er det mer strek i dag ? :smiley-angelic001

Vedlegg

• DF537900-B940-493F-9788-DB7FD95580D6.jpeg
    DF537900-B940-493F-9788-DB7FD95580D6.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 73
Sniker meg inn her med mine tester i dag 13dpo:happy:

Vedlegg

• EE0F1AAF-2AE7-4FE5-BBA6-3C87E0C919CB.jpeg
    EE0F1AAF-2AE7-4FE5-BBA6-3C87E0C919CB.jpeg
    40,3 KB · Visninger: 69
  • 4D95C8CC-E393-45FB-BDEC-B452EF3CAE6A.jpeg
    4D95C8CC-E393-45FB-BDEC-B452EF3CAE6A.jpeg
    25,1 KB · Visninger: 69
Jeg tror ikke dette går veien jeg, jenter!? Testene blir ikke så sterke, slik jeg er vant til, SÅ svake tester på morgenurin. Og får fortsatt gravid 1-2, og jeg er nå 4+2.
Første 4 testene tatt på morgenurin. To nederste etter å ha drukket.
20200827_102103.jpg

Jeg tror ikke dette går veien jeg, jenter!? Testene blir ikke så sterke, slik jeg er vant til, SÅ svake tester på morgenurin. Og får fortsatt gravid 1-2, og jeg er nå 4+2.
Første 4 testene tatt på morgenurin. To nederste etter å ha drukket.
Vis vedlegget 334033
Mine stipstester blir ikke noe særlig sterkere heller, og så er det så forskjellig når de digitale slår over til flere uker. Så dette går veien, de er jo mer enn positive de testene der! :joyful::Heartred

Mine stipstester blir ikke noe særlig sterkere heller, og så er det så forskjellig når de digitale slår over til flere uker. Så dette går veien, de er jo mer enn positive de testene der! :joyful::Heartred

Takk for svar. Det som bekymrer meg er at de ikke stiger, slik de gjorde de første 4 dagene:oops: vet hva tidligere graviditeter(har 4 barn), at jeg har høy hcg og det pleier å stige fort. Har også hatt hyperemesis har vært litt småuggen inntil nå, men overhodet ikke kvalm på det planet. Og har en del mensensmerter og tak i korsryggen nå også. Bare en vond følelse generelt:(

Takk for svar. Det som bekymrer meg er at de ikke stiger, slik de gjorde de første 4 dagene:oops: vet hva tidligere graviditeter(har 4 barn), at jeg har høy hcg og det pleier å stige fort. Har også hatt hyperemesis har vært litt småuggen inntil nå, men overhodet ikke kvalm på det planet. Og har en del mensensmerter og tak i korsryggen nå også. Bare en vond følelse generelt:(
Huff, det er ikke noe godt å føle det slik :( Kan du høre med legekontorer om du kan få tatt blodprøve å sjekke hcg? Mest sannsynlig går dette helt fint, men kan være godt å få litt betryggelse:Heartred Både mensensmerter og ryggsmerter er jo symptomer på graviditet også, kan være livmor og bebis som bøller seg plass og presser på nerver:love017 Sender deg styrkeklem:Heartred

Back
Topp