mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tusen takk, du også!
Takk Og velkommen inn til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, du også!
Babyplan vanlig test idag, 4+2 ettermiddag
Vis vedlegget 333683
Lister meg endelig inn til dere, 4+3 i dag
Testen i starten av denne uken var negativ, men nå er det ikke tvil
Åååå så herligSkulle liksom vente til i morgon tidleg med og ta neste test. Men sånn her gikk det i sta
Skulle liksom vente til i morgon tidleg med og ta neste test. Men sånn her gikk det i sta
Hei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?
Er den ?Jeg vil si den er positiv jeg
Jeg ser strekHei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?
Får vente noen dager til da , og prøve igjen for å se om den blir sterkereJeg ser strek
Jeg ser strek!Hei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?
Jeg synes det er en strek der Vent noen dager til og ta en ny test, da er det sikkert veldig tydeligHei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?
Jeg ser strek!
Ja tenkte det , er dumt å få for store forhåpningerJeg synes det er en strek der Vent noen dager til og ta en ny test, da er det sikkert veldig tydelig