mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lister meg endelig inn til dere, 4+3 i dag
Testen i starten av denne uken var negativ, men nå er det ikke tvil![]()
Åååå så herligSkulle liksom vente til i morgon tidleg med og ta neste test. Men sånn her gikk det i sta![]()

Skulle liksom vente til i morgon tidleg med og ta neste test. Men sånn her gikk det i sta![]()

Hei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?

Jeg ser strekHei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?

Får vente noen dager til da , og prøve igjen for å se om den blir sterkereJeg ser strek![]()

Jeg ser strek!Hei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?

Jeg synes det er en strek derHei jenter kan dere hjelpe meg og tyde en test ? Første dag i siste mens er 24 juli Er det bare en skygge strek jeg ser ?
Jeg ser strek!![]()

Ja tenkte det , er dumt å få for store forhåpningerJeg synes det er en strek derVent noen dager til og ta en ny test, da er det sikkert veldig tydelig