Krysser fingrene for positiv testJa tenkte det , er dumt å få for store forhåpninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for positiv testJa tenkte det , er dumt å få for store forhåpninger
TakkKrysser fingrene for positiv test
Tester dere fortsatt?
Jeg har bare testet to ganger fordi jeg tror ikke testen blir mer positiv enn gravidHar fortsatt en vanleg cb stick igjen og har gått til innkjøp av 2 digitale i håp om 3+ i neste veke. Så tenker det blir dei siste, er ikkje akkurat gratis heller dessa testane
Det er ingen skygge! Hvor mange DPO?Sånn så min ut i dag Hva tenker dere jenter ? Er det håp eller er det skygge ?
Jeg er ny i dette her , men siste mens var 24 juli ( 28 dagers syklus )Det er ingen skygge! Hvor mange DPO?
17 DPO blir det daDet er ingen skygge! Hvor mange DPO?
Oi oi Da er du Jo godt over IKM?17 DPO blir det da
Ja Snart en uke så egentlig burde jo den ha vært veldig tydelig , men sett flere steder at noen slår det ut senere på legger ved et litt bedre bilde under her , men mulig det bare er skyggerOi oi Da er du Jo godt over IKM?
Har du noen andre tester tilgjengelig? Rfsu er jo kjent for skygger produksjon av HCG er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap så selv om den er svak kan det absolutt være noeJa Snart en uke så egentlig burde jo den ha vært veldig tydelig , men sett flere steder at noen slår det ut senere på legger ved et litt bedre bilde under her , men mulig det bare er skygger
Tok en Clear blue i går kveld klarte ikke å vente til i dag tidlig og den over her tok jeg etter jobb i dag , klarte ikke å venteHar du noen andre tester tilgjengelig? Rfsu er jo kjent for skygger produksjon av HCG er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap så selv om den er svak kan det absolutt være noe
Er jo svak strek påd denne ogsåTok en Clear blue i går kveld klarte ikke å vente til i dag tidlig og den over her tok jeg etter jobb i dag , klarte ikke å vente
Jeg blir litt sprø av dette Har kjøpt en digital , men den vil jeg ikke bruke før evt det er sterkere streker på dem andre nå sparer den littEr jo svak strek påd denne også
Ja spar den Litt, kjøp evnt makesure? De er godeJeg blir litt sprø av dette Har kjøpt en digital , men den vil jeg ikke bruke før evt det er sterkere streker på dem andre nå sparer den litt
Nei dem har jeg ikke prøvd , tenker jeg får bruke det jeg har nåJa spar den Litt, kjøp evnt makesure? De er gode