Krysser fingrene for positiv testJa tenkte det , er dumt å få for store forhåpninger![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for positiv testJa tenkte det , er dumt å få for store forhåpninger![]()

Tester dere fortsatt?
Jeg har bare testet to ganger fordi jeg tror ikke testen blir mer positiv enn gravidHar fortsatt en vanleg cb stick igjen og har gått til innkjøp av 2 digitale i håp om 3+ i neste veke. Så tenker det blir dei siste, er ikkje akkurat gratis heller dessa testane![]()

Det er ingen skygge!Sånn så min ut i dagHva tenker dere jenter ?
Er det håp eller er det skygge ?
![]()
Hvor mange DPO?Jeg er ny i dette her , men siste mens var 24 juli ( 28 dagers syklus )Det er ingen skygge!Hvor mange DPO?

17 DPO blir det daDet er ingen skygge!Hvor mange DPO?

Oi oi17 DPO blir det da![]()
Da er du Jo godt over IKM?JaOi oiDa er du Jo godt over IKM?
Snart en uke 
så egentlig burde jo den ha vært veldig tydelig , men sett flere steder at noen slår det ut senere på
legger ved et litt bedre bilde under her , men mulig det bare er skygger 
Har du noen andre tester tilgjengelig? Rfsu er jo kjent for skyggerJaSnart en uke
så egentlig burde jo den ha vært veldig tydelig , men sett flere steder at noen slår det ut senere på
legger ved et litt bedre bilde under her , men mulig det bare er skygger
![]()
produksjon av HCG er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap så selv om den er svak kan det absolutt være noe
Tok en Clear blue i går kveldHar du noen andre tester tilgjengelig? Rfsu er jo kjent for skyggerproduksjon av HCG er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap så selv om den er svak kan det absolutt være noe
![]()
og den over her tok jeg etter jobb i dag , klarte ikke å vente Er jo svak strek påd denne ogsåTok en Clear blue i går kveldklarte ikke å vente til i dag tidlig
og den over her tok jeg etter jobb i dag , klarte ikke å vente
![]()

Jeg blir litt sprø av detteEr jo svak strek påd denne også![]()
Har kjøpt en digital , men den vil jeg ikke bruke før evt det er sterkere streker på dem andre nå
sparer den litt Ja spar den Litt, kjøp evnt makesure? De er godeJeg blir litt sprø av dette![]()
Har kjøpt en digital , men den vil jeg ikke bruke før evt det er sterkere streker på dem andre nå
sparer den litt
![]()

Nei dem har jeg ikke prøvd , tenker jeg får bruke det jeg har nåJa spar den Litt, kjøp evnt makesure? De er gode![]()