Nå tør jeg endelig å snike meg inn her. Etter å ha studert andres tester opp og ned i mente de siste 5 mnd får jeg bidra med mitt - endelig
Har testet hver dag siden 11 dpo, og det er like deilig hver gang streken kommer! Nå er det snart tomt for tester, og det er helt greit. Selv om jeg følte med litt dårlig allerede 10 dpo er jeg glad vi denne runden venta litt og slapp tydingen - den spenninga der orka vi ikke en gang til etter kjemisk forrige runde. Nå er vi så glade, og veldig spente! Kjenner jeg gleder meg til å se om det er liv laga på TUL, det er en berg-og-dalbane av følelser nå i starten.
Her ser dere testene 11, 13, 15, 17, 19 og 21 dpo. 12 dpo var svakere enn 11 dpo, og jeg fikk litt hjertet i halsen. Men ved å se på stigning annen hver dag så ser det veldig fint ut. Noen er ganske like også, men det er nok fordi jeg noen netter har risset og det er ulik urinkonsentrasjon. Så det er viktig å huske på
Fikk 1-2 på digital 12 dpo. Har bestilt digital for å se den magiske 3+ også - testetøs, hva da?
Gleder meg til å se flere fine streker her inne, og gratulerer så mye til dere andre som allerede har lagt ut nydelige tester
Vis vedlegget 334478
Vis vedlegget 334479
Vis vedlegget 334480 Vis vedlegget 334482 Vis vedlegget 334483 Vis vedlegget 334484