Testene våre

Tusen takk :Heartred ja, har hørt om flere som har trengt starthjelp, men deretter fått det til på egen hånd. Nå er det bare å krysse fingrene å håpe at det holder hele veien :love7

Så fantastisk å høre at vi er flere, det må ha vært tungt å miste så mange ganger, men utrolig fint at det endte med to gutter :Heartblue
Ja jeg er sjeleglad for det! Begynte å prøve på 3. mann i mai i fjord. Hadde en SA i August i fjord og en i mai i år, så denne gangen gikk jeg på letrozol. Satser på at det jor susen.. haha!!

C43849C6-624E-4D5B-BE5A-17E256980A74.jpeg Testtøsa slår til. Er noe stigning, men synes det har stoppet opp noe. Tror dere dette holder mål?:sorry:

Nå tør jeg endelig å snike meg inn her. Etter å ha studert andres tester opp og ned i mente de siste 5 mnd får jeg bidra med mitt - endelig:)

Har testet hver dag siden 11 dpo, og det er like deilig hver gang streken kommer! Nå er det snart tomt for tester, og det er helt greit. Selv om jeg følte med litt dårlig allerede 10 dpo er jeg glad vi denne runden venta litt og slapp tydingen - den spenninga der orka vi ikke en gang til etter kjemisk forrige runde. Nå er vi så glade, og veldig spente! Kjenner jeg gleder meg til å se om det er liv laga på TUL, det er en berg-og-dalbane av følelser nå i starten.

Her ser dere testene 11, 13, 15, 17, 19 og 21 dpo. 12 dpo var svakere enn 11 dpo, og jeg fikk litt hjertet i halsen. Men ved å se på stigning annen hver dag så ser det veldig fint ut. Noen er ganske like også, men det er nok fordi jeg noen netter har risset og det er ulik urinkonsentrasjon. Så det er viktig å huske på:Heartred

Fikk 1-2 på digital 12 dpo. Har bestilt digital for å se den magiske 3+ også - testetøs, hva da? :hilarious:
Gleder meg til å se flere fine streker her inne, og gratulerer så mye til dere andre som allerede har lagt ut nydelige tester:Heartred
IMG_20200902_102017.jpg
IMG_20200902_102123.jpg
IMG_20200902_102200.jpg IMG_20200902_102216.jpg IMG_20200902_102245.jpg IMG_20200902_102308.jpg

Vedlegg

• IMG_20200902_102200.jpg
    IMG_20200902_102200.jpg
    9,1 KB · Visninger: 26
Ser nå at det kom flere bilder under "vedlagte filer" der det er en test som er svakere på siste bildet som ikke skulle med i rekka (den er fra en av de dpo jeg ikke har lagt ut bilde fra) :p

Vis vedlegget 334476 Testtøsa slår til. Er noe stigning, men synes det har stoppet opp noe. Tror dere dette holder mål?:sorry:
Fine tester! :) Som jeg skrev i mitt innlegg så blir de ikke nødvendigvis så mye sterkere på 1 døgn. Du kan ha variasjon i urinkonsentrasjonen og hcg-stigning. Du får fortsette å teste noen dager til. Har du tatt digital?

Nå tør jeg endelig å snike meg inn her. Etter å ha studert andres tester opp og ned i mente de siste 5 mnd får jeg bidra med mitt - endelig:)

Har testet hver dag siden 11 dpo, og det er like deilig hver gang streken kommer! Nå er det snart tomt for tester, og det er helt greit. Selv om jeg følte med litt dårlig allerede 10 dpo er jeg glad vi denne runden venta litt og slapp tydingen - den spenninga der orka vi ikke en gang til etter kjemisk forrige runde. Nå er vi så glade, og veldig spente! Kjenner jeg gleder meg til å se om det er liv laga på TUL, det er en berg-og-dalbane av følelser nå i starten.

Her ser dere testene 11, 13, 15, 17, 19 og 21 dpo. 12 dpo var svakere enn 11 dpo, og jeg fikk litt hjertet i halsen. Men ved å se på stigning annen hver dag så ser det veldig fint ut. Noen er ganske like også, men det er nok fordi jeg noen netter har risset og det er ulik urinkonsentrasjon. Så det er viktig å huske på:Heartred

Fikk 1-2 på digital 12 dpo. Har bestilt digital for å se den magiske 3+ også - testetøs, hva da? :hilarious:
Gleder meg til å se flere fine streker her inne, og gratulerer så mye til dere andre som allerede har lagt ut nydelige tester:Heartred
Vis vedlegget 334478
Vis vedlegget 334479
Vis vedlegget 334480 Vis vedlegget 334482 Vis vedlegget 334483 Vis vedlegget 334484
Strekene er klare og tydelig stigning her! Gratulerer så mye :talk017

Fine tester! :) Som jeg skrev i mitt innlegg så blir de ikke nødvendigvis så mye sterkere på 1 døgn. Du kan ha variasjon i urinkonsentrasjonen og hcg-stigning. Du får fortsette å teste noen dager til. Har du tatt digital?
Jeg tok digital på 4+0 som viste 1-2 uker. Venter til helgen med å ta ny digital

Kjenner meg veldig igjen! :p Kommer nok ikke til å senke skuldrene før jeg har vært på TUL og sett at det faktisk er noe der inne...
Brukte du makesure testene du også? I så fall ser jeg at vi har ganske like resultater hittil. Siste testen min er tatt idag 16 dpo.

Brukte du makesure testene du også? I så fall ser jeg at vi har ganske like resultater hittil. Siste testen min er tatt idag 16 dpo.
Ja, det stemmer:) Bildene fra 11-15 dpo er tidligtester, resten er vanlige fra Makesure. Fikk positiv vanlig Makesure 11 dpo også, men har ikke lagt den ut. Ble litt ivrig den dagen den endelig ble positiv:p

Vis vedlegget 334478
Vis vedlegget 334479
Vis vedlegget 334480 Vis vedlegget 334482 Vis vedlegget 334483 Vis vedlegget 334484
Gratulerer så mye og velkommen hit! :joyful::Heartred

Vis vedlegget 334478
Vis vedlegget 334479
ÅÅÅ du er og her :) :) Hurra :)

Back
Topp