Kanskje fredag. Da har det gått en uke siden 2-3Litt usikker Ser ann stigningen Men per nå Torsdag sikkert Enn du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje fredag. Da har det gått en uke siden 2-3Litt usikker Ser ann stigningen Men per nå Torsdag sikkert Enn du da?
Velkommen ❤Tror jeg kan melde meg inn her ♡
Den digitale er fra igår kveld og strimmeltesten fra idag 11 dpo (3+5) ♡
Vis vedlegget 334776
JippiTror jeg kan melde meg inn her ♡
Den digitale er fra igår kveld og strimmeltesten fra idag 11 dpo (3+5) ♡
Vis vedlegget 334776
Krysser fingrene for deg ❤Her testet jeg på dag 6,7 og 8 DPO Negative alle dager, og da fant jeg ut at jeg bare må smøre meg med litt tålmodighet. Har to clearblue som lyyser mot meg i skapet, men er bare 3+4 enda, så får vel vente litt
Velkommen inn til mai gruppen
Har du testet noe mer?Her testet jeg på dag 6,7 og 8 DPO Negative alle dager, og da fant jeg ut at jeg bare må smøre meg med litt tålmodighet. Har to clearblue som lyyser mot meg i skapet, men er bare 3+4 enda, så får vel vente litt
Har du testet noe mer?
Håper den blir positiv forresten så finnes det entråd her inne på forumet under "vi som prøver" som heter IKM uke 37Neei, jeg tør ikke..Vil vente til helgen og forventet mens. Men gud som det klør i fingrene, får høy puls bare av tanken på å teste, er så spent
Håper den blir positiv forresten så finnes det entråd her inne på forumet under "vi som prøver" som heter IKM uke 37
Der er det og bare brukere som enda ikke har fått positiv test, kunne være verdt å sjekke ut bare et tips
Jeg burde lagt ved en linkKrysser fingrene Takk for tips, skal sjekkes ut!
Jeg klarte å spore den oppJeg burde lagt ved en link
https://forum.babyverden.no/threads/ikm-uke-37.2005681/