S
Snorkfrk.
Guest
Jaa, veldig stas Også du! Helt fantastiskÅÅÅ du er og her Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, veldig stas Også du! Helt fantastiskÅÅÅ du er og her Hurra
Trur du trykt kan slutte å teste nå
Ikke minst håpet før TR er herBlenda test i dag, så da venter jeg bare på TR, og prøver igjen ved første anledning PP5 here we come
Uff, stor klem ❤❤Da kom TR, så jeg takker for meg Masse lykke til dere, måtte spirene sitte helt ut
Gratulerer så mye!!Titter forsiktig inn. Test idag 12 dpo, håper det holder til mai.
Så trist håper spiren sitter fort igjenDa kom TR, så jeg takker for meg Masse lykke til dere, måtte spirene sitte helt ut
VelkommenTitter forsiktig inn. Test idag 12 dpo, håper det holder til mai.
Jeg er visst 17 dpo, så en dag lengre. Burde i hvertfall slutte da men nå har jeg noen strimler og en digital igjen- etter det er det sluttIkke jeg heller 4+2 Også 16 DPO
Vis vedlegget 334738
Hehe, jeg slutter nok selv etter at jeg får den 3+Jeg er visst 17 dpo, så en dag lengre. Burde i hvertfall slutte da men nå har jeg noen strimler og en digital igjen- etter det er det slutt
Ja, jeg tenker også det! Når tenker du å teste for å få 3+?Hehe, jeg slutter nok selv etter at jeg får den 3+
Litt usikker Ser ann stigningen Men per nå Torsdag sikkert Enn du da?Ja, jeg tenker også det! Når tenker du å teste for å få 3+?