Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har også veldig lav HCG stigning og er helt enig med deg i hva du skriver , vi må prøve å slappe av og nyte tiden , en test holder joJeg er en av de med noe lavere HCG stigning enn hvertfall de her inne på forumet! Jeg er 5+3 idag og har ikke testet siden 4+4. Fikk 2-3 på digital nå og kommer IKKE til å teste mer. Synes disse to ukene har vært ekstrem harde og jeg har endelig klart å slå meg til ro med at jeg er gravid! Vi damer her inne må bli flinkere til å ikke engste oss så mye, vi vet mer enn det vi trenger
gratulerer til dere alle med positiv test! Nå skal vi kose oss gjennom graviditeten![]()

Jeg er en av de med noe lavere HCG stigning enn hvertfall de her inne på forumet! Jeg er 5+3 idag og har ikke testet siden 4+4. Fikk 2-3 på digital nå og kommer IKKE til å teste mer. Synes disse to ukene har vært ekstrem harde og jeg har endelig klart å slå meg til ro med at jeg er gravid! Vi damer her inne må bli flinkere til å ikke engste oss så mye, vi vet mer enn det vi trenger
gratulerer til dere alle med positiv test! Nå skal vi kose oss gjennom graviditeten![]()

Nøyaktig lik som min, og jeg er også 5+0 i dag! Fikk antydning til suuupersvak strek for 1,5 uke, og har testet hver dag siden. Alle positive, så vi bør nok slutte å teste jaVis vedlegget 335448
jeg er 5 + 0 og får denne svake streka. Stresser skikkelig over at den enda er så svak. Vi bør nok slutte å teste![]()