Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også veldig lav HCG stigning og er helt enig med deg i hva du skriver , vi må prøve å slappe av og nyte tiden , en test holder joJeg er en av de med noe lavere HCG stigning enn hvertfall de her inne på forumet! Jeg er 5+3 idag og har ikke testet siden 4+4. Fikk 2-3 på digital nå og kommer IKKE til å teste mer. Synes disse to ukene har vært ekstrem harde og jeg har endelig klart å slå meg til ro med at jeg er gravid! Vi damer her inne må bli flinkere til å ikke engste oss så mye, vi vet mer enn det vi trenger
gratulerer til dere alle med positiv test! Nå skal vi kose oss gjennom graviditeten
Jeg er en av de med noe lavere HCG stigning enn hvertfall de her inne på forumet! Jeg er 5+3 idag og har ikke testet siden 4+4. Fikk 2-3 på digital nå og kommer IKKE til å teste mer. Synes disse to ukene har vært ekstrem harde og jeg har endelig klart å slå meg til ro med at jeg er gravid! Vi damer her inne må bli flinkere til å ikke engste oss så mye, vi vet mer enn det vi trenger
gratulerer til dere alle med positiv test! Nå skal vi kose oss gjennom graviditeten
Nøyaktig lik som min, og jeg er også 5+0 i dag! Fikk antydning til suuupersvak strek for 1,5 uke, og har testet hver dag siden. Alle positive, så vi bør nok slutte å teste jaVis vedlegget 335448
jeg er 5 + 0 og får denne svake streka. Stresser skikkelig over at den enda er så svak. Vi bør nok slutte å teste