Så kjekt! 6+5 her og jeg får aldri dye stealerVis vedlegget 454586
Har ikke testet på noen dager så gøy å få en faktisk dye stealer i dag, 5+1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt! 6+5 her og jeg får aldri dye stealerVis vedlegget 454586
Har ikke testet på noen dager så gøy å få en faktisk dye stealer i dag, 5+1

Hvilket batchnummer av Makesure er det du bruker?Så kjekt! 6+5 her og jeg får aldri dye stealer![]()
32Hvilket batchnummer av Makesure er det du bruker?
Da er kan det veldig godt hende at du egentlig har dye stealer nå. Jeg testet med både 32, 61 og 53 på samme urin over flere dager, og kun 53 ble dye stealer hos meg

Veldig fin testHei, sniker meg inn her, har lest hele tråden de siste dageneGøy å se progresjonen deres. Jeg er 13 dpo i dag, og hatt to kjemiske i høst. Så veldig spent nå. Hva synes dere om denne fra i dag?
Vis vedlegget 454703

Velkommen innHei, sniker meg inn her, har lest hele tråden de siste dageneGøy å se progresjonen deres. Jeg er 13 dpo i dag, og hatt to kjemiske i høst. Så veldig spent nå. Hva synes dere om denne fra i dag?
Vis vedlegget 454703
Hvis du tenkte på meg, så er jeg 4+5 i dagHeldige deg, hvor langt på vei er du?
Åja, så det stod i innlegget ditt, hehe.Hvis du tenkte på meg, så er jeg 4+5 i dag![]()
Gøy! Gleder meg til jeg er over det. Hvis jeg kommer dit. Ikm i morgen. 
Krysser fingrene for detÅja, så det stod i innlegget ditt, hehe.Gøy! Gleder meg til jeg er over det. Hvis jeg kommer dit. Ikm i morgen.
![]()

Det er jo en god økning da, så det må jo være braHei!
Målte hcg til 528 4+5 ettermiddag og 2005 morgen 5+1. Noen som veit om dette er «gode» tall?![]()

Det var nok ingen strek Er nå 11 dpo, så det er fortsatt håpSynes jeg ser en strek jeg også, men den er svak. Mine var ubersvake i starten![]()