Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, den første er alltid ekstra spesiell! GratulererJeg har gått med disse i lomma i 3 dager og må ta dem opp og se på dem ca hvert 10 minuttDette er min første graviditet.
Vis vedlegget 454188

Ja, tror kanskje jeg skal gjøre det. Åja, så bedre å teste på ettermiddag/kveld?Ville kanskje holdt meg til å teste på ettermiddag/kveld, da testene gir dårlig utslag på morgenen. Om du er bekymret, ville jeg bedt legen om HCG-måling![]()
Ja, satser på at det fortsetterUansett, ser det ut som en fin økning på 48timer.

Jeg fikk samme som deg, 2-3 i rundt 06.00, men på ettermiddagen samme dag (5+4) fikk jeg 3+. Krysser fingrene for 3+ for deg i løpet uken. Men som andre også har sagt så er det veldig individuelt. Viktigste at det øket lykke til.Natt til uke 5+4
Litt skuffet, men håper det ordner segHåper å få 3+ på den siste digitale i løpet av helga, også får jeg uansett svar på blodprøvene til uka. Det har i det minste ikke sunket, og jeg har fremdeles symptomer. Utrolig stressende denne første tiden kjenner jeg, glad vi kommer nærmere og nærmere UL så jeg forhåpentligvis får noen gode nyheter.
Åh det var fint å høreJeg fikk samme som deg, 2-3 i rundt 06.00, men på ettermiddagen samme dag (5+4) fikk jeg 3+. Krysser fingrene for 3+ for deg i løpet uken. Men som andre også har sagt så er det veldig individuelt. Viktigste at det øket lykke til.
Føler meg så alene når «alle» har sterke tester så tidlig her inne. Vet jo at det varierer innerst inne, men så blir man så påvirket 
Nei, det er helt supert detOi!
Vis vedlegget 454210Vis vedlegget 454211
Er "bare" 16DPO, men begynner å nærme seg dyestealer? Er ikke det litt tidlig![]()

Jeg fikk nettopp brev fra KK, Haukeland Universitetssjukehus der det sto at dobling tar mellom 1,5-3 døgn frem til uke8/10.HCG 1910 (21 dpo)
HCG 3320 (23 dpo)
Forholder meg til fürst og håper det er helt ok at jeg bruker ca 2,5 døgn på økning. Men må innrømme jeg er litt redd![]()
Tusen takk for betryggelseJeg fikk nettopp brev fra KK, Haukeland Universitetssjukehus der det sto at dobling tar mellom 1,5-3 døgn frem til uke8/10.
Så det er helt innafor![]()
Det ville jeg ha sagt, jaEr den siste dye stealer? Test strek litt sterkere enn kontroll strekenSymptomer har også begynt å melde seg nå heldigvis. Ihvertfall i dag og i går. Vis vedlegget 454284