Baby.3
Forelsket i forumet
Var 5+1 da jeg fikk 3+Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var 5+1 da jeg fikk 3+Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()
Fikk 2-3 da jeg var 4+0 og 3+ da jeg var 5+0Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()
2-3, 14 DPO (4+1). 3+, 19 DPO (4+6)Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()

Jeg fikk 3+ første dagen jeg testa. 4+6Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()

Jeg fikk 3+ første dagen jeg testa. 4+6![]()
2-3, 14 DPO (4+1). 3+, 19 DPO (4+6)![]()
Fikk 2-3 da jeg var 4+0 og 3+ da jeg var 5+0![]()
OkiVar 5+1 da jeg fikk 3+![]()
da er det bare å smøre seg med litt mer tålmodighet, så jeg ikke sløser med for mange tester 

Fikk 3+ på dag 5+4. Litt senere enn mange andre, men lest at det fremdeles er innafor.Hvor mange dager dpo var dere da dere fikk 2-3 og 3+ på clearblue?![]()
Jeg har ikke fått 3+ ennå. Nå har ikke jeg testet med digital på en stund da, men var nok akkurat i grenseland når jeg tok den tredje testen og fikk 2-3 uker. I morgen skal jeg være 6+0 og da får jeg nok 3+, blodprøvene viser at det er stigende hcg, så jeg hadde nok bare uflaks med tidspunktetOkida er det bare å smøre seg med litt mer tålmodighet, så jeg ikke sløser med for mange tester
![]()
Hvor mange uker er du nå?Jeg er 3+3 nå, så ganske tidligJeg har ikke fått 3+ ennå. Nå har ikke jeg testet med digital på en stund da, men var nok akkurat i grenseland når jeg tok den tredje testen og fikk 2-3 uker. I morgen skal jeg være 6+0 og da får jeg nok 3+, blodprøvene viser at det er stigende hcg, så jeg hadde nok bare uflaks med tidspunktetHvor mange uker er du nå?

Ja det er det, men alle har forskjellig hcg stigning, så kanskje du får det i uke 5 noeJeg er 3+3 nå, så ganske tidlig![]()
Håper å få 3+ på den siste digitale i løpet av helga, også får jeg uansett svar på blodprøvene til uka. Det har i det minste ikke sunket, og jeg har fremdeles symptomer. Utrolig stressende denne første tiden kjenner jeg, glad vi kommer nærmere og nærmere UL så jeg forhåpentligvis får noen gode nyheter.Lettere sagt og gjort for hadde blitt stresset av det selv, men hcg er veldig individuelt i hvert enkelt svangerskap, så det viktige er jo at det stiger, og strimmlene dine stiger jo fint. Krysser fingrene for a blodprøvene er fineNatt til uke 5+4
Litt skuffet, men håper det ordner segHåper å få 3+ på den siste digitale i løpet av helga, også får jeg uansett svar på blodprøvene til uka. Det har i det minste ikke sunket, og jeg har fremdeles symptomer. Utrolig stressende denne første tiden kjenner jeg, glad vi kommer nærmere og nærmere UL så jeg forhåpentligvis får noen gode nyheter.
Bare sånn en liten info siden jeg så du tok den på natta: i pakningsvedlegget står det at man må ta testen på første morgen urin for å få nøyaktig ukesindikator! Jeg gjorde nemlig samme feil, og fikk også 2-3 på 5+3…. Venter til helga selv, men da skal jeg bruke første urinNatt til uke 5+4
Litt skuffet, men håper det ordner segHåper å få 3+ på den siste digitale i løpet av helga, også får jeg uansett svar på blodprøvene til uka. Det har i det minste ikke sunket, og jeg har fremdeles symptomer. Utrolig stressende denne første tiden kjenner jeg, glad vi kommer nærmere og nærmere UL så jeg forhåpentligvis får noen gode nyheter.
Grunnen til at den skal tas på morgenurinen er vel fordi det skal samles opp en stund og ikke pga tid på døgnet? Er flere timer mellom leggetid og 3-4 for meg (da våkner jeg for å tisse) enn mellom 3-4 og 7, derfor jeg tar det på natta. Morgenurin pleier derfor å bli svakest hos meg på strimmel, så tror ikke det er problemet dessverreBare sånn en liten info siden jeg så du tok den på natta: i pakningsvedlegget står det at man må ta testen på første morgen urin for å få nøyaktig ukesindikator! Jeg gjorde nemlig samme feil, og fikk også 2-3 på 5+3…. Venter til helga selv, men da skal jeg bruke første urin
Godt å høre vi er flere i samme båt, håper vi begge får bra stigning! 
Har hørt at rfsu oppdager ganske sent, vet ikke om det kan påvirke styrken når den først oppdager. Jeg ville prøvd å teste med samme merke for å se mer nøyaktig stigning. De fleste er veldig fornøyd med babyplan har jeg hørt11 dpo. Føler BP-testen er litt svakere på morgenen i dag. Men rfsu er litt sterkere i dag, det er det ca 48 t mellom øverste og nederste test. Burde den blitt sterkere da?![]()
![]()
Uansett, ser det ut som en fin økning på 48timer.11 dpo. Føler BP-testen er litt svakere på morgenen i dag. Men rfsu er litt sterkere i dag, det er det ca 48 t mellom øverste og nederste test. Burde den blitt sterkere da?![]()
![]()
Ville kanskje holdt meg til å teste på ettermiddag/kveld, da testene gir dårlig utslag på morgenen. Om du er bekymret, ville jeg bedt legen om HCG-måling11 dpo. Føler BP-testen er litt svakere på morgenen i dag. Men rfsu er litt sterkere i dag, det er det ca 48 t mellom øverste og nederste test. Burde den blitt sterkere da?![]()
![]()