Testene våre ✨

Åhhh så glad på dine vegne!

Litt ekstra gøy da, vi er like mange dager DPO og begge 3+6 og hadde mange lignende symptomer
Jaa hadde egentlig en veldig god følelse både igår og i dag før testen, men var litt redd jeg tok gleden på forskudd. Har aldri kjent slikt på kroppen før nå så noe nytt hadde hvert fall skjedd:shy: Veldig rart å se to streker for første gang i livet, men selvfølgelig helt nydelig!

Veldig gøy å ha noen som er like langt! Blir spennende fremover for oss begge :)

Fekk ein veldig svak strek i går og 1-2 veker på ukeindikator test. Kor fort pleier strekane på bli tydelegare på evt framtidige testar?
Er mitt tredje barn, men skal ærleg innrømme at det her er eit felt som er veldig ukjent for meg

Fekk ein veldig svak strek i går og 1-2 veker på ukeindikator test. Kor fort pleier strekane på bli tydelegare på evt framtidige testar?
Er mitt tredje barn, men skal ærleg innrømme at det her er eit felt som er veldig ukjent for meg
HCG øker annenhver dag, så om to dager bør streken være noe sterkere.

Ja jo gikk ikke så bra med å skulle vente til helga med å teste da :hilarious:
IMG_5976.jpeg
To vanlige makesure tester fra ulike batcher, øverst er 61 og nederst 81. Er 81 jeg har brukt så langt og er veldig fornøyd med, 61 ble litt svakere, men ikke en dårlig batch bare bittelitt mindre tydelig. Tok to i går ettermiddag for å se om det var forskjell siden jeg nesten er tom for 81, og ville ikke bli paranoid om jeg kun testa med 61 og den er svakere. Testgal? Meg? Vet ikke hva du snakker om :angel4

IMG_5988.jpeg
Stigning, inklusive en til tatt i dag tidlig av 61 testene, syns den ikke har steget særlig men er ikke svakere heller da.

Back
Topp