Fin og rosa testNå skjønner jeg ingenting!! Er så utrolig glad akkurat nå!! Er 3+6 i dag og 13 dpo!!
Gratulerer!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin og rosa testNå skjønner jeg ingenting!! Er så utrolig glad akkurat nå!! Er 3+6 i dag og 13 dpo!!
Gratulerer!Jaa hadde egentlig en veldig god følelse både igår og i dag før testen, men var litt redd jeg tok gleden på forskudd. Har aldri kjent slikt på kroppen før nå så noe nytt hadde hvert fall skjeddÅhhh så glad på dine vegne!
Litt ekstra gøy da, vi er like mange dager DPO og begge 3+6 og hadde mange lignende symptomer
Veldig rart å se to streker for første gang i livet, men selvfølgelig helt nydelig!No spørr eg kanskje dumt, men ka er dpo?Ja, her er tabellendu er 21 DPO nå?Vis vedlegget 453924
Days past ovulation (dager etter eggløsning)No spørr eg kanskje dumt, men ka er dpo?

Aha! TakkDays past ovulation (dager etter eggløsning)![]()
HCG øker annenhver dag, så om to dager bør streken være noe sterkere.Fekk ein veldig svak strek i går og 1-2 veker på ukeindikator test. Kor fort pleier strekane på bli tydelegare på evt framtidige testar?
Er mitt tredje barn, men skal ærleg innrømme at det her er eit felt som er veldig ukjent for meg
Takk for svarHCG øker annenhver dag, så om to dager bør streken være noe sterkere.
Fine tester!Innafor? Mest sannsynlig 19 dpo![]()

Ser veldig bra utInnafor? Mest sannsynlig 19 dpo![]()

Jeg ser også denne som absolutt positiv. GratulererHei,
er i dag 11 dpo (3+4). Er det bare meg eller er denne positiv?
Veldig fin strek der ja, gratulerer!Hei,
er i dag 11 dpo (3+4). Er det bare meg eller er denne positiv?