Testene våre ✨

Jeg er ikke god på sånt. Men selv fikk jeg
1-2 = 20 januar,
2-3 = 25 januar
3+ = 29 januar. Så en og en halv uke etter 1-2. når tenker du teste? :)
Mtp lyserosa utflod de to siste kveldene har jeg veldig lyst å ta en nå!

Med 3+ på dagens digitale tror jeg at jeg sier meg fornøyd med testing. Ny blodprøve hos legen på onsdag og TUL om 11 dager. Men helt avslutningsvis, noen som vet min. HCG som blir fanget opp når det viser 3+?
IMG_0188.jpeg

5+0 og 3+ på digital <3 Var helt sikker på at det skulle stå 2-3 :D Men dette var et veldig godt syn <3
Tror sannelig det er på vei til å bli dye stealer på strimmel også <3

Vedlegg

• IMG_6301.JPEG
    IMG_6301.JPEG
    226,1 KB · Visninger: 19
  • IMG_6308.JPEG
    IMG_6308.JPEG
    326,2 KB · Visninger: 20
IMG_5964.jpeg
Min stigning til nå, ikke så mye fra i dag til i går, men forventa ikke mer enn litt økning. Har fire strimler igjen, vurderer å vente å teste mer til neste helg (og teste igjen helga etter) så jeg slipper å kjøpe nye. Eventuelt se om jeg finner fra samme batch så de er like. Usikker på om jeg greier å holde meg, selv om jeg må teste på kvelden på ukedager.

Vis vedlegget 453925
Min stigning til nå, ikke så mye fra i dag til i går, men forventa ikke mer enn litt økning. Har fire strimler igjen, vurderer å vente å teste mer til neste helg (og teste igjen helga etter) så jeg slipper å kjøpe nye. Eventuelt se om jeg finner fra samme batch så de er like. Usikker på om jeg greier å holde meg, selv om jeg må teste på kvelden på ukedager.
Synes det ser ut som fin stigning hos deg, og strimlene ser kjempe bra ut! :Heartred

Kjøpte sengetøy til nurket i går :love017 Klarte ikke vente til i morgen med å teste og fortalte hele familien det i samme slengen :laughing002 17 DPO :angelic: Tar en ny test om ca en uke så jeg får 3+ også er jeg ferdig :Heartpink:Heartblue Har jo vært igjennom EXU nylig så alle vet at vi prøver, og ser ingen grunn til å skjule det. Alle heier på oss så jeg tror jo mer kjærlighet vi legger i situasjonen jo bedre er det :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1996025611.jpg
    Snapchat-1996025611.jpg
    522,7 KB · Visninger: 28
Nå skjønner jeg ingenting!! Er så utrolig glad akkurat nå!! Er 3+6 i dag og 13 dpo!!
Åhhh så glad på dine vegne!

Litt ekstra gøy da, vi er like mange dager DPO og begge 3+6 og hadde mange lignende symptomer

Back
Topp