Mtp lyserosa utflod de to siste kveldene har jeg veldig lyst å ta en nå!Jeg er ikke god på sånt. Men selv fikk jeg
1-2 = 20 januar,
2-3 = 25 januar
3+ = 29 januar. Så en og en halv uke etter 1-2. når tenker du teste?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mtp lyserosa utflod de to siste kveldene har jeg veldig lyst å ta en nå!Jeg er ikke god på sånt. Men selv fikk jeg
1-2 = 20 januar,
2-3 = 25 januar
3+ = 29 januar. Så en og en halv uke etter 1-2. når tenker du teste?![]()
Det skjønner jeg, hadde nok gjort det jeg ogsåMtp lyserosa utflod de to siste kveldene har jeg veldig lyst å ta en nå!
Ja, her er tabellenMed 3+ på dagens digitale tror jeg at jeg sier meg fornøyd med testing. Ny blodprøve hos legen på onsdag og TUL om 11 dager. Men helt avslutningsvis, noen som vet min. HCG som blir fanget opp når det viser 3+?
Vis vedlegget 453913
Synes nederste ser litt sterkere ut jeg da, men mulig det bare er for at den fortsatt er våt?Ingen stigning siden onsdag. Nederste 20 dpo / 5+0
Vis vedlegget 453923
Kanskje littSynes nederste ser litt sterkere ut jeg da, men mulig det bare er for at den fortsatt er våt?
Synes det ser ut som fin stigning hos deg, og strimlene ser kjempe bra ut!Vis vedlegget 453925
Min stigning til nå, ikke så mye fra i dag til i går, men forventa ikke mer enn litt økning. Har fire strimler igjen, vurderer å vente å teste mer til neste helg (og teste igjen helga etter) så jeg slipper å kjøpe nye. Eventuelt se om jeg finner fra samme batch så de er like. Usikker på om jeg greier å holde meg, selv om jeg må teste på kvelden på ukedager.
Synes det ser kjempe fint utKrysser fingrene for at dette ser ok ut, selvom jeg kjenner at jeg er livredd![]()
Så godt å høreSynes det ser kjempe fint ut![]()
Ja det stemmer nok at jeg et 21DPO. HCG på mandag var jo 256, så om den er over 2700 nå så er jo det bra!Ja, her er tabellendu er 21 DPO nå?Vis vedlegget 453924
Nå skjønner jeg ingenting!! Er så utrolig glad akkurat nå!! Er 3+6 i dag og 13 dpo tatt med ettermiddags urin. Håper på stigning de neste dagene!
Åhhh så glad på dine vegne!Nå skjønner jeg ingenting!! Er så utrolig glad akkurat nå!! Er 3+6 i dag og 13 dpo!!