Testene våre ✨

Takk! Har prøvd å google litt, og ser noen skriver at det er treg stigning på de. Så får håpe det bare er derfor. Nå blir jeg jo fristet til å kjøpe nye makesure :rolleyes:
Ja, da vil jeg tro de også er veldig trege! Føler faktisk BabyPlan er de eneste testene som viser skikkelig progresjon. Skulle ønske de også ble solgt i butikk :/

Tror implantasjonen var senere enn jeg trodde. For jeg tok en digital 4+6 og fikk 2-3 :smiley-ashamed004

Fikk positiv graviditetstest idag til min STORE overraskelse:Heartred Termin og sånt vet jeg ikke, da jeg har omtrent ingen aning på når tid jeg hadde eggløsning. Skal ta en digital test i helgen, så er veldig spent på det.

Vedlegg

• IMG_5695.jpeg
    IMG_5695.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Noen som har erfaring med tester fra normal? Igår fikk jeg like sterke streker på make sure. Men denne fra normal gjør meg bekymret… Skulle egentlig ikke kjøpe flere tester, men de var jo så billige o_O
Vis vedlegget 453792
Syns de er elendige.. har nesten ikke fått streker på de i forhold til metode og smilereader.. så ville ikke anbefalt de nei

Ser bedre ut nå testene mine. Legen sa vi kunne ta en blodprøve på mandag og en på onsdag neste uke. Meeen jeg er på tidligvakt på mandag :arghh: Så jeg kommer meg ikke til legekontoret for å ta den hersens prøven.. så da må vi ta den på tirsdag og torsdag tenker jeg. Har UL på tirsdag og hadde vært sååå fint å fått vite svaret på hcg da, men men, that’s life. Får ikke lagt inn bilde av testene da babyverden sier filen er for stor :shifty:

:love017 Jeg må også kutte bildene mine for at de ikke skal være for store. Lykke til på ultralyd, nærmer seg med stormskritt nå :joyful: (selv om tiden også går ganske sakte..)
Takk! Er så spent! Spent om vi ser en liten reke med hjerte eller hva som gjemmer seg inni der :love017 Alltid like spennende dette :Heartred

Siste test 17dpo (i går). Nå har jeg bare to strimler igjen, så blir vel å teste 19dpo og 21dpo. Så kjøper jeg meg en digital for å få 3+ når jeg har gått inn i uke 5.

Har ikke bestilt meg kontroll enda, men tenkte å ringe på mandag. Usikker på om jeg skal gå til fastlege først eller rett til jordmor.

IMG_9634.jpeg

Back
Topp