Testene våre ✨

Synes dere dette ser urovekkende svakt ut til å være 4+3? :confused1 RFSU viser tydelig økning fra mandag. Make sure hadde jeg ikke første dagen, men det er den som er mest sensitiv og viser streken på første bildet. De neste bildene er rfsu på mandag vs. i dag. Alle testene er normaltester, ikke tidligtester. Min forrige syklus var 31 dager om det har noe å si, og jeg testet positivt på mandag for første gang, 1 dag over IKM.
Om du ser mine bilder er mange fra rfsu. De er veeeldig treige :smiley-ashamed004

Dagens tester. Erfaringer med Metode? Den ene er fra i går kveld 12dpo og den andre er fra i morges 13 dpo. Synes fortsatt de er litt svake kanskje. Når ville dere tatt digital? Skal vel være 4+0 i morgen. PXL_20250129_112529499.jpg

Dagens tester. Erfaringer med Metode? Den ene er fra i går kveld 12dpo og den andre er fra i morges 13 dpo. Synes fortsatt de er litt svake kanskje. Når ville dere tatt digital? Skal vel være 4+0 i morgen. Vis vedlegget 453685
Prøv et annet merke? Min digitale slo ut på 2-3 når jeg var 4+1 (testet ikke før) :Heartred Men det kan jo variere

Prøv et annet merke? Min digitale slo ut på 2-3 når jeg var 4+1 (testet ikke før) :Heartred Men det kan jo variere
Tror jeg får kun tilgang til RFSU og Metode sine strips. Så ut som de var tomme for CB strips. Og tror ikke jeg orker å bestille flere Babyplan, tar jo litt tid før de kommer i posten :confused: Tar en digital om noen dager, med ukesindikator tror jeg.. Det som skjer det skjer men hadde vært fint å vite!

Har 3 digitale tester liggende. Skulle egentlig vente til mandag med ny, men så fant jeg ut at jeg aldri fikk 1-2 med førstemann fordi jeg testa med digital først på IKM og var da allerede 4+0. I morgen er jeg 4+0 og det er min IKM dag, så drister meg til en test tror jeg :angelic: Litt skummelt, men spennende :love017

Om du er sikker på eggløsning, så vil nok mensen komme ganske snart :Heartpink
Om du kan ha hatt eggløsning senere enn du tror, så er fremdeles sjansen der!
Jeg har alltid regelmessig syklus. Ofte 28 dager. I dag er det 29 (forventet mens). Så eggløsning var sikker rundt 12-14 dag av syklus. Fikk litt mensmurring i går, men ikke fått mensen til nå.

Da er jeg ferdig med å teste, vel vitende om at HCG-nivået mitt er over 2753 :shy:
Ventet et par dager ekstra for å være sikker på at jeg fikk 3+, så nå skal testene legges bort og jeg skal bare se frem til ultralyd om 9 dager! :Heartpink

Vis vedlegget 453695

Vis vedlegget 453696
Må be mannen om å kjøpe en digital med uker som jeg kan ta når jeg får dye stealer :smiley-ashamed005
Hadde aldri trodd jeg kom til å teste så mye! :smiley-bounce022

Back
Topp