Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde egentlig dye stealer skulle komme i går, men rakk aldri teste i går, da jeg ikke var hjemme etter jobb - før jeg la megDa kommer den garantert i morgen!![]()
![]()
Du skal ikke bekymre deg uansett! Det betyr verken det ene eller andre, og noen tester blir «sprengt» og får ikke til å stjele noen farge. Synes testen ser fantastisk ut!Trodde egentlig dye stealer skulle komme i går, men rakk aldri teste i går, da jeg ikke var hjemme etter jobb - før jeg la meg
Men tok idag, og føler ikke det er noen dye stealer her heller altså?
Så gøy at det klaffet for deg også denne mnd! Vi har jo ganske skeptiske til at det ville gå begge toVis vedlegget 453879
Nå som jeg også har det svart på hvitt så greier jeg nesten å begynne å tro på det
5+0, det var onsdag. Fikk 2-3 lørdag, testet ikke clearblue digital mellom de dagene.Hvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?
Mener jeg var 20 DPO, 4+6.Hvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?
Altså onsdagen etter lørdagen?5+0, det var onsdag. Fikk 2-3 lørdag, testet ikke clearblue digital mellom de dagene.
Ja. Lørdag for en uke siden 2-3, nå onsdag som var 3+Altså onsdagen etter lørdagen?
Jeg fikk 1-2 for akk en uke siden. Når kan jeg forvente 3+?Ja. Lørdag for en uke siden 2-3, nå onsdag som var 3+![]()
Satser på 3+ i morgen, har ikke testet siden forrige søndag, og fikk da 2-3! Er 5+2 i morgenHvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?
Jeg er ikke god på sånt. Men selv fikk jegJeg fikk 1-2 for akk en uke siden. Når kan jeg forvente 3+?
Jeg har ikke fått 3+ på den digitale jeg tok. Bare 2-3 4+6 og i dag 5+2 (men siste var tidlig på dagen og jeg hadde drukket en del før). Tror som sagt i innlegget mitt lengre opp at det øker på kveld/natt med meg. Tror ikke cb testene sier meg så mye heller egt. Jeg testet bare 1 gang med digital sist, men kjenner egentlig på en liten angst denne gangenHvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?
4+3 i forrige svangerskap (testet ikke med førstemann), og 4+6 denne gangen. Men, hadde garantert fått den før da testene mine var ganske sterke flere dager i forveienHvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?
4+6Hvor mange dager DPO og/eller hvor mange uker var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue digital med uker?