Testene våre ✨

Liten økning fra i går 9dpo (første bilde) og til dag 10 dpo :love017 Håper så inderlig dette går veien! Hadde kjemisk sist jeg ble gravid.

Vedlegg

• IMG_9465.jpeg
    IMG_9465.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
  • IMG_9473.jpeg
    IMG_9473.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 59
Testen min i dag var enn sånn en som jeg så med en gang kom til å bli sterkere:
IMG_6001.jpeg
Og det var den! Kjenner meg sikkelig letta, ble litt stresset pga spotting.

Tok blodprøve i går, uke 6+1 (28 dpo). Hcg var på 13.000. Noen som vet normalen på det tidspunktet?
Normalen er mellom 200 - 32,000 :Heartred
Men, nå som du er over 6 uker på vei, så vil ikke HCG-måling gi en indikasjon på om svangerskapet er levedyktig eller ei, det er det kun ultralyd som kan. Men, dette ser bra ut sånn nivå-messig altså!

21 dpo og HCG målt hos lege til 1900, håper det er innafor og at det har doblet seg når jeg får svar i morgen.

21 dpo og HCG målt hos lege til 1900, håper det er innafor og at det har doblet seg når jeg får svar i morgen.
Alt mellom det laveste 1929, og til det høyeste 2867, anses som normalt 21 dpo :Heartred
Ser ut til å være et fint resultat!

Alt mellom det laveste 1929, og til det høyeste 2867, anses som normalt 21 dpo :Heartred
Ser ut til å være et fint resultat!
Ja, fant denne så håper det er bra :-) mulig at det er en dag forskjell på hvilken dpo jeg er også. Hadde to dager med positiv el-test.

Vedlegg

• IMG_3192.png
    IMG_3192.png
    409,6 KB · Visninger: 49
Blodprøve igår (23 dpo) var 3822, så nå er bare spørsmålet om det går opp eller ned til imorgen :oops:

Blodprøve igår (23 dpo) var 3822, så nå er bare spørsmålet om det går opp eller ned til imorgen :oops:
Heldig som får svar så tidlig! Her tok jeg i går og får ikke svar før fredag... Og da skal jeg uansett ta neste blodprøve, så stigningen får jeg vel ikke svar på før langt ut i neste uke :smiley-ashamed004

Heldig som får svar så tidlig! Her tok jeg i går og får ikke svar før fredag... Og da skal jeg uansett ta neste blodprøve, så stigningen får jeg vel ikke svar på før langt ut i neste uke :smiley-ashamed004
Ja de har vært raske. Måtte selv ringe inn denne gangen.

Ser ut som at den har doblet seg fint frem til nå i hvert fall! Krysser fingrene for positivt svar på neste prøve :Heartred

Back
Topp