Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
JaEr det dette som kalles «Dye Stealer»?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr det dette som kalles «Dye Stealer»?![]()

Fine tester det ja!Liten økning fra i går 9dpo (første bilde) og til dag 10 dpoHåper så inderlig dette går veien! Hadde kjemisk sist jeg ble gravid.
Normalen er mellom 200 - 32,000Tok blodprøve i går, uke 6+1 (28 dpo). Hcg var på 13.000. Noen som vet normalen på det tidspunktet?

Alt mellom det laveste 1929, og til det høyeste 2867, anses som normalt 21 dpo21 dpo og HCG målt hos lege til 1900, håper det er innafor og at det har doblet seg når jeg får svar i morgen.
Krysser fingrene for at blodprøven viser tilfredstillende økning!!Nærmer seg dye stealer. Venter fortsatt på blodprøvesvar pga blødninger. Ny blodprøve imorgen.
Vis vedlegget 454119

Ja, fant denne så håper det er braAlt mellom det laveste 1929, og til det høyeste 2867, anses som normalt 21 dpo
Ser ut til å være et fint resultat!
Ja, fant denne så håper det er bramulig at det er en dag forskjell på hvilken dpo jeg er også. Hadde to dager med positiv el-test.
Ja, det er så mange ulike skjemaer og beregninger! Så lenge man er innenfor, så er det nok ingenting å bekymre seg overDenne er også fin![]()

Heldig som får svar så tidlig! Her tok jeg i går og får ikke svar før fredag... Og da skal jeg uansett ta neste blodprøve, så stigningen får jeg vel ikke svar på før langt ut i neste ukeBlodprøve igår (23 dpo) var 3822, så nå er bare spørsmålet om det går opp eller ned til imorgen![]()

Ja de har vært raske. Måtte selv ringe inn denne gangen.Heldig som får svar så tidlig! Her tok jeg i går og får ikke svar før fredag... Og da skal jeg uansett ta neste blodprøve, så stigningen får jeg vel ikke svar på før langt ut i neste uke![]()
Ser ut som at den har doblet seg fint frem til nå i hvert fall! Krysser fingrene for positivt svar på neste prøveBlodprøve igår (23 dpo) var 3822, så nå er bare spørsmålet om det går opp eller ned til imorgen![]()