Testene våre ✨

Blodprøven på tirsdag var 3822, igår var den 6618! Kanskje dette går veien tross blødninger :oops:
Å! Du aner ikke hvor "glad" holdt jeg på å si at jeg nå så noen andre skrive om blødninger! (Håper virkelig det går fint for deg!)❤️ har også hatt blødninger men økene tester, hadde test dag idag i forhold til eggeinnsetting❤️

Fant denne kalkulatoren på nett. Ser ut som at jeg har god stigning ut fra tallene jeg hadde i blodprøver. Synes det er så spennende dette! Jeg skulle sikkert egentlig ha utdannet med innen medisin :hilarious:
IMG_1794.jpeg

Da anser jeg meg ferdig med å teste og fortsetter å telle ned til ultralyd neste mandag. Forferdelig lenge å vente da, men får prøve å holde meg opptatt :smiley-ashamed004 Håper på hjerteslag og riktig plassering :Heartblue:Heartpink

Vedlegg

• 20250210_063120.jpg
    20250210_063120.jpg
    1,5 MB · Visninger: 58
Den er negativ. Om du er sikker på eggløsningstidspunkt, ville du sett streken relativt tydelig nå :/

Ville kun kjøpt tester med rosa blekk, da de med blått ofte viser skyggestreker uavhengig om man er gravid eller ei.
Bare til informasjon. Noen produserer hcg senere, eller som gynekologen sa til meg "egget kan vandre litt før det graver seg ned" Med stabil syklus og god kontroll på eggløsning med mine første barn, så fikk jeg positiv test på tidligtester første ved 14-16 DPO. Symptomene kom noen dager før

Kan det være antydning til strek her da, tro? Mannen ser ingenting, jeg kan muligens være en del preget av at jeg vil så gjerne ha strek og innbiller meg det :happy:
Om det skulle være en strek, så er det første gang jeg har fått det så tidlig som nå.
Ble så kvalm i dag og fikk vondt i hodet, så da ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare ta en test.
Får sjekke igjen i morgen/overmorgen, men timene går veldig tregt i denne venteperioden

Vedlegg

• Screenshot_20250211_182040_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250211_182040_Samsung Internet.jpg
    194 KB · Visninger: 45
  • Screenshot_20250211_183959_Gallery.jpg
    Screenshot_20250211_183959_Gallery.jpg
    235,7 KB · Visninger: 45
Kan det være antydning til strek her da, tro? Mannen ser ingenting, jeg kan muligens være en del preget av at jeg vil så gjerne ha strek og innbiller meg det :happy:
Om det skulle være en strek, så er det første gang jeg har fått det så tidlig som nå.
Ble så kvalm i dag og fikk vondt i hodet, så da ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare ta en test.
Får sjekke igjen i morgen/overmorgen, men timene går veldig tregt i denne venteperioden
Synes jeg ser en strek jeg også, men den er svak. Mine var ubersvake i starten :happy:

4. Februar: HCG 3068
6. Februar: HCG 5700

Det stiger i hvert fall. Så får vi se på UL på mandag om det går veien for lille spiren min :Heartred

Får av ein eller anna grunn ikkje lov til å legge ut bilder.. Men streken blir sterkare og sterkare her! Nesten like sterk som kontroll streken no :)

Får av ein eller anna grunn ikkje lov til å legge ut bilder.. Men streken blir sterkare og sterkare her! Nesten like sterk som kontroll streken no :)
Du må sikkert skalere bildet litt før du prøver å legge det ut. :happy:

Back
Topp