Testene våre ✨

Natt til uke 5+4
Litt skuffet, men håper det ordner seg :confused1 Håper å få 3+ på den siste digitale i løpet av helga, også får jeg uansett svar på blodprøvene til uka. Det har i det minste ikke sunket, og jeg har fremdeles symptomer. Utrolig stressende denne første tiden kjenner jeg, glad vi kommer nærmere og nærmere UL så jeg forhåpentligvis får noen gode nyheter.
Jeg fikk samme som deg, 2-3 i rundt 06.00, men på ettermiddagen samme dag (5+4) fikk jeg 3+. Krysser fingrene for 3+ for deg i løpet uken. Men som andre også har sagt så er det veldig individuelt. Viktigste at det øket lykke til.

Jeg fikk samme som deg, 2-3 i rundt 06.00, men på ettermiddagen samme dag (5+4) fikk jeg 3+. Krysser fingrene for 3+ for deg i løpet uken. Men som andre også har sagt så er det veldig individuelt. Viktigste at det øket lykke til.
Åh det var fint å høre :shy: Føler meg så alene når «alle» har sterke tester så tidlig her inne. Vet jo at det varierer innerst inne, men så blir man så påvirket :happy090

HCG 1910 (21 dpo)
HCG 3320 (23 dpo)

Forholder meg til fürst og håper det er helt ok at jeg bruker ca 2,5 døgn på økning. Men må innrømme jeg er litt redd :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_3200.jpeg
    IMG_3200.jpeg
    296,8 KB · Visninger: 33
Last edited:
Oi!
IMG_6011.jpegIMG_6013.jpeg
Er "bare" 16DPO, men begynner å nærme seg dyestealer? Er ikke det litt tidlig :oops:

HCG 1910 (21 dpo)
HCG 3320 (23 dpo)

Forholder meg til fürst og håper det er helt ok at jeg bruker ca 2,5 døgn på økning. Men må innrømme jeg er litt redd :nailbiting:
Jeg fikk nettopp brev fra KK, Haukeland Universitetssjukehus der det sto at dobling tar mellom 1,5-3 døgn frem til uke8/10.
Så det er helt innafor :)

Kanskje jeg bare ikke har hatt konsentrert nok urin til å få dyestealer tidligere, meen her er de. Alle testene jeg har tatt. Føler det er min nye hobby :hilarious:
IMG_1764.jpeg

Back
Topp